donderdag 18 juni 2020

Love this

Ik wilde een pagina met vlinders maken die ik gestempeld had en ingekleurd met aquarelverf, nou, dit is het geworden en de vlinders? Die liggen nog steeds op mijn tafel. hihi.
Een pagina voor in de sidkick planner.
Het klemmetje en het hartje heb ik bewerkt met glitter en dubbelzijdige tape, zo leuk en de glitter van ECD is zo fijn en mooi, blijft prima zitten en geeft niet af. Met een zacht kwastje breng je het heel gemakkelijk aan. 
Dit zijn de vlinders hihi, wat zal ik daar nu eens mee gaan doen?
Dit is de pocket van de sidekick essentials set 8 ik heb hem aan de onderkant dicht gemaakt met een strip uit de planner essentials set note pieces.
Heel handig en leuk.
Deze dies heb ik er voor gebruikt.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi geworden, Marjolijn. En die vlinders die komen vast nog wel een keer!

Kitty zei

Erg leuk hoor deze pagina zonder vlinders, hahaha!