woensdag 24 juni 2020

Happy birthday!!!

Een kaartje is natuurlijk altijd leuk als je jarig bent maar als je de E.C.D. planner hebt is het ook errug leuk om een pagina voor in je planner te ontvangen.

Deze maakte ik voor een vriendin van mij, we leerden elkaar kennen via een forum en uiteindelijk kwamen er ook persoonlijke afspraken. Zo leuk, die contacten door het hele land via je hobby!

Anita, van harte gefeliciteerd en hopelijk vind je  deze pagina leuk!
Met de planner Essentials 21 en 22 maakte ik deze pocket. 
 De stempel van het meisje is uit de Art journal collectie en ingekleurd met aquarelverf, ook van E.C.D.
Het notenbalkje en de muzieknootjes zijn uit P.E.Set 10.
Dit leuke zakje maakte ik met de Sidekick Essentials 8, de onderkant heb ik afgesloten met een Die uit de note-pieces set. Ik heb er ook een venstertje in gemaakt en daar een stukje transparante sheet in gedaan, het stukje dat er uit gestanst is zit weer op de achtergrond geplakt en daar heb ik op gestempeld, zo zie je ook de eyelet niet die op dat plekje zit. In het zakje zit gedroogde lavendel, wat ruikt dat lekker, je waant je bijna in Frankrijk. 
Aan de achterkant ook nog wat tags uit de note pieces set, hij kan zo in de Planner!

Ik hoop dat je hem leuk vindt.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuk idee, Marjolijn. Super gaaf geworden ook!