dinsdag 13 augustus 2019

Halloween is coming

Dat is lang geleden!!!

Bijna een jaar!!!

Ik dacht laat ik eens proberen om vanuit  mijn telefoon een berichtje te plaatsen.  

Dat is me tot nu toe nog niet gelukt maar, nu lijkt het te werken.  
Ik heb de smaak weer te pakken.  Halloween blijft toch wel een van de leukste thema's om voor te knutselen.  Toch maar een "countdown calender" , of iets wat daar op moet lijken, aan het maken. De kinderen zijn het eigenlijk wel ontgroeid maar lekkere snoepjes in een leuke verpakking gaat er toch altijd nog wel in. Voorlopig ga ik jullie dus spammen met mijn traktaties voor oktober. 
#Halloween #traktatie #pillowbox #silhouettecameo #TimHoltz #664206HipHaunts #blackcardstock #echopark #distressink #oxideink #pations🙄 # spinnenrag #verbandgaas #madebyme #scraplijn #🎃 #👻 #☠
Ik heb ook nog een kaart gemaakt en daarvan heb ik een filmpje, of dat lukt hier weet ik niet maar ook dat kan ik proberen natuurlijk. 
Hopelijk werkt het, anders hier alsnog een foto.
Ik ga zo zelf eens kijken of het gelukt is, in ieder geval leuk om weer eens te bloggen. 

Dankjulliewel weer en, hopelijk lees ik straks weer jullie leuke reacties. 

Liefs 
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Wat gezellig om je weer in Blogland te zien, Marjolijn.
Vind je creaties ook weer helemaal te gek!