donderdag 15 augustus 2019

Halloween countdown 2

Het is goed dat ik op tijd begonnen ben, als ik dit met alle 31 traktaties moet doen ben ik nog wel even bezig.
Maar ik vind het leuk!!!
Het zakje is gemaakt met een big die van Sizzix "In the bag".
Dat zakje heb ik aangekleed met diverse dies van verschillende merken.

Verder wat stempels gebruikt en met distress inkt en oxide inkt de gestamste figuurtjes een kleurtje gegeven.

Het kerkje en de wijzers van de klok zijn bewerkt met gildingwax.
Het labeltje is gestempeld me paarse stazon op krimpie dinkie, 
een leuke embellishment zo.
Langs de rand heb ik wat verbandgaas dat ik gekleurd heb met distressinkt aangebracht.
Met een ponsje wat takjes gemaakt.
En ik weet niet meer hoe het heet, ik dacht dat het ijsgras was maar vergeef me als het fout is. 

Nu maar weer verder,

Groetjes,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: