dinsdag 28 november 2017

Have a beautiful day.

Ik heb weer internet!!!
Ik kan dus weer bloggen, wat heb ik dat gemist....en nog veel meer natuurlijk. 
De verbouwing is nog steeds niet klaar al ben ik er al lang klaar mee..... maar daar zal ik het maar niet over hebben hier. 

Al een tijdje terug heb ik dit kaartje gemaakt. 
Ik kon het alleen nog niet laten zien.
Deze week ga ik dus lekker spammen op mijn eigen blog en ik hoop ieder dag een berichtje te kunnen laten zien van wat ik gemaakt heb de laatste tijd. 
Het kaartje kan ook open en heeft dan dus een doorkijkluikje zeg maar.
Om dit te maken gebruikte ik heel veel leuke spullen van Scr@p. 
o.a. het nieuwe prachtige hart 6002/0990 uit de Mix'd Up serie en de nieuwe masks, die steentjes 6002/0834!!!
Ik ben er verliefd op. En ook de Marakech 6002/0832 vind ik prachtig.
de basis heb ik weer gemaakt met de inmiddels al bekende stanssets van Scr@p.

En,......................de superleuke lettering stencil!!!
6002/0850, zo gaafffff.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Een kaartje anders dan anders.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: