donderdag 16 november 2017

December to Remember! Bloghop!!!!

Yeaaah,
Coming soon!!!!
Christmas-time.....
en vandaag weer een nieuwe BLOGHOP bij Noor!
Wat een superleuke nieuwe producten zijn er weer van Scr@p!
De sneak!
Ik heb gewerkt met de leuke nieuwe papierlijn van Scr@p!
"December to Remember" 
6011/0547 SCR@P
Dit leuke album heb ik er mee gemaakt, de sluiting heeft een kralenbinding. 
Lekker veel ruimte dus tussen de pagina's voor wat dikkere embellishments als je dat leuk vindt en natuurlijk héél véél leuke Noortjes!
Het album is nog niet helemaal af want ik moet natuurlijk alle foto's van December nog maken maar je krijgt wel een indruk van wat het gaat worden. 
Ook zit er lekker veel ruimte in voor foto's en journaling. 
Erg leuk dus om iets anders te maken met het PL papier dan een project life pagina,
het is allemaal mogelijk met dit leuke papier. 
Achterin het album komt nog een leuke verrassing maar die kan ik helaas nog niet laten zien. 
En nu het leuke nieuws!!!
Wil je dit album ook gaan maken?? Dat kan op 23 December geef ik bij Noor!&Zo een workshop waar je met dit leuke papier dit leuke album kunt gaan maken. 
Hier lees je er meer over. 

Gezellig als je ook komt dus geef je snel op! 

Vanaf hier mag je doorhoppen naar Daisy!
Zij heeft een hele leuke pagina gemaakt, ga dus maar snel even kijken. 

Veel plezier met hoppen vandaag, 
En misschien zie ik je nog zo vlak voor de kerst!

Lieve groet,
Marjolijn. 

21 opmerkingen:

Paula zei

Hoi Marjolein, wat een prachtig album. Ik wil hem graag maken.

Wilma van Bergen zei

Wat is dit super gaaf Marjolijn, zie steeds meer van dit soort albums. Maar deze is echt top!

Louwina Zijlstra zei

Hoi Marjolein,

Mooi Album heb je gemaakt.
En leuke plaatjes heeft dat project life

Unknown zei

Mooi zeg, dat album. Ik ken het wel alvast een en ander klaarzetten, en dan afwerken als het nodig is of kan. Met kaartjes kun je iets dan ook net even persoonlijker maken. Erg mooi gemaakt

Astrid Jacobs zei

Wat een leuk album, mooi gemaakt.

miriam zei

wat gaaf album heb je gemaakt super ...Miriam lepelaars

Hennie Filius zei

Wat een leuk boekje zeker om te krijgen

Betha Horsmeier-Bouter zei

Weer heel wat anders als een kaart maar geweldig mooi! Groetjes Betha

Wijnanda zei

Wat leuk gedaan!Woon te ver weg voor een workshop in Waspik, maar kan me voorstellen dat het erg leuk is om te doen!

Heidie zei

Wat een schitterend album. Helaas kom ik niet bij de workshop. Beetje te ver rijden.

Liefs Heidie

Marga's place zei

Super mooi album.
Zoals altijd😀

Unknown zei

Schitterend album .

marjo van soest-van holst zei

Een prachtig remember album, met het prachtige papier.
Groetjes,Marjo(lijn)

Grietje zei

Prachtig album! Ben zelf ook bezig met een DD dus even buurten om inspitatie op te doen ;)

Xx Grietje

Monica van Dorp zei

Wat een super leuk scrap boekje heb je gemaakt. Groetjes Monica

Angelique zei

Heel erg mooi album, de voorkant is al helemaal leuk. Ik ben al benieuwd naar de verrassing achterin het album.
groetjes Angelique

Bozena-creaties zei

prachtig album

Bozena-creaties zei

Heel erg mooi album, fijne weekend

Maaike van de Bunt zei

Leuk dit album !!!
Zelf ben ik meer van het kaarten maken.
Groeten,
Maaike

Mieke zei

Dat is nog eens herrinneringen bouwen!

Made by Nicolette zei

Jeetje wat een werk, maar erg mooi!

Groetjes Nicolette