woensdag 25 oktober 2017

BOO!


Voor een klein mannetje, dat gek is op Halloween, heb ik dit kaartje gemaakt.
Niet zomaar hoor!
Er was een wedstrijd bij Happy Scrappy met Raf en uit alle deelnemers mocht haar zoontje een winnaar kiezen.
Nou, dat was ik!!
Helemaal happy natuurlijk. 
Maar toen ging ik eens kijken waarom hij nu juist mijn lay out het mooiste gevonden zou hebben. 
Ineens zag ik het, een kind kijkt natuurlijk niet naar uitwerking en ontwerp maar gewoon wat hij leuk of interessant vindt.
En ja hoor, ik had wel een heel creepy foto op mijn lay out gebruikt.
Dat is het dacht ik, en toen bedacht ik dat ik als bedankje wel eens een kaartje voor hem kon maken want ik ben natuurlijk wel heel blij dat ik gewonnen heb en met mijn prijs. 
Ik dacht dat ik geen foto's had gemaakt van mijn kaartje maar dat had ik dus wel.
Misschien niet de beste foto's maar ze zijn er dus toch maar even een berichtje daarover. 
Het kaartje is gesneden met de silhouette en daar heb ik een schudkaartje van gemaakt.
Het is heel goed ontvangen, hij vond het geen kaartje maar een mini-theater. 
Er zit namelijk ook een los spookje bij en daar kun je zo leuk mee spelen, heerlijk wat een fantasie.

Fijn dat ik je zo blij heb kunnen maken Dante, veel plezier ermee!!!

Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: