donderdag 26 oktober 2017

Beautiful fall

Misschien hebben jullie het al voorbij zien komen, in het blad Noor! design Magazine.
Wat is het leuk om je eigen werk gepubliceerd te zien. 
Dit herfst-album heb ik speciaal gemaakt voor het blad, ik heb zoveel mogelijk producten van Scr@p gebruikt. Het idee en ontwerp is helemaal van mezelf.
Ook het doosje is zelf gemaakt van greyboard en aangekleed met designpapier en ook heel veel Noortjes! Ik ga er verder niet veel over vertellen, waarschijnlijk vertellen de foto's veel meer en het zijn er veel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te bekijken en ik ben uiteraard ook heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. Als jullie vragen hebben, bijvoorbeeld over gebruikte producten dan stel ze gerust, ik geef zeker antwoord. 
Voor elke dag heb ik een mini boekje gemaakt dat in de pockets kan. 
Zo heb ik een leuk overzicht van de hele herfstvakantie.
Dit zijn de boekjes zoals ze er aan de binnenkant uitzien. 
En de achterkant.
Dit was het, een heleboel foto's maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om ze te bekijken.
Ik ben echt heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wow, wat een werk heb je er weer van gemaakt! Mooi! Gefeliciteerd met je publicatie!
En veel succes met de verbouwing!
Groetjes Maja.

CEE zei

Ziet er werkelijk prachtig uit. Wat een werk. Geweldig!!
Carla

Jenny zei

Gaaf albummetje.
Super gaaf al de dagen van de week.

Groetjes Jenny

Anita zei

Prachtig Marjolijn!
Heel mooi project en ook nog eens gepubliceerd,gefeliciteerd hoor.
Ik heb vol bewondering naar je albun gekeken.
Deze komt bij je verzaneling "blijvende herinneringen"
Dank je wel voor het delen.
Groetjes Anita

Scrappiness zei

superdesuup Marjolijn! Gefeliciteerd met de publicatie. Wat een prachtig geheel en wat veel werk zit daar in. Zelfs de achterkant van het kastje is helemaal af, met het hekje en de gieter. Wanneer is je keuken klaar dan kom voor een workshop bij je langs haha!!