woensdag 11 februari 2015

You brighten my day!

Weer heerlijk zitten spelen met mijn cricut en andere gereedschappen.
Deze keer gaat het eigenlijk om de hartjesvorm en de sluiting van de kaart!
Beide kwam ik tegen voor een challenge en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Het is een soort tasje geworden met daarin nog een apart kaartje, ook in de vorm van een hartje.
Het tasje heb ik uitgesneden met de cricut cartridge tags bags boxes and more
Wat ik jammer vind van deze cartridge is dat er geen bijpassen kaartje in dezelfde vorm bij zit maar ja, het gaat om de bags denk ik dan maar, in ieder geval heb ik het bijpassende kaartje maar zelf vorm gegeven.
De sluiting van de kaart heb ik gemaakt met de DIE "hardware findings" van Sizzix, Tim Holtz en dat alles is prima te combineren met de overige spullen van Stampin'Up! waarvan je hieronder een lijst kunt vinden.
Dit tagje vind ik zelf zo leuk, ik heb het gemaakt met de stempelset "You brighten my day", die je momenteel gratis krijgt tijdens de S.A.B. bij Stampin'Up! bij een bestelling van € 60,00.
 
Het vogeltje heb ik gemaakt met de vleugel van een oude stempelset "Bird builder" en daar een snaveltje aangeplakt een oogje getekend en pootjes onder gestempeld.
Het vogelhuisje, direct toen ik het vogeltje had gemaakt wist ik dat ik ook die stempel van de YBMD set kon gebruiken en met een rondjespons en de What's Up pons werd het dit superkleine vogelhuisje.
Leuk toch?!
 
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenges bij 
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Built for Free Using: My Stampin Blog


13 opmerkingen:

Sabine zei

Heel leuk gemaakt en het tagje is inderdaad erg schattig Liefs sabine

Anita zei

Mooi tasje Marjolijn,en fijn dat je vriendjes bent met je cricut.
Hij heeft het goed gedaan.
Die cardridge heb ik ook en toen ook veel gebruikt maar de laatste tijd niet meer.
Dit is wel heel leuk geworden!

Groetjes Anita

roelie zei

wat een prachtig hart heb je gemaakt heel mooi

gr roelie

ScrapMiranda zei

Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Stampin your way! Het is een prachtige creatie geworden....

Erna Logtenberg zei

wat een prachtig project heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

Margot zei

Gaaf! Vind vooral het vogeltje een leuke blikvanger!

Scrappiness zei

Prachtig! Origneel om een tasjeskaart te maken. Het geheel is echt romantisch en de gestempelde embellies doen het er super bij.

Saskia zei

Jeetje wat een kunstwerk heb je ervan gemaakt, mooi! Bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

Je@net zei

Geweldig, Marjolijn, wat heb je dit weer super gaaf gemaakt!

stempelfeest zei

Wat mooi zeg! Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges.
Groetjes Mariska

Chantal zei

Wat super gemaakt weer. Ik heb jaren geleden ook zo'n tasje gemaakt, maar weet echt niet meer hoe. Anyway, deze is weer super!!

Stampin with Liz Design zei

Wat een schatje is het geworden Marjolijn! Heel leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

M@ureen zei

Prachtig gedaan Marjolijn!

Greetz,
Maureen.