zondag 22 februari 2015

"Petra" meisje en "the queen of hearts"

Ik ben met een nieuw virus besmet, door Sarah!
Zij wilde iets met ART journal gaan doen.
Dat werd dus zoeken, op internet, you tube, Facebook en wat vonden we véél!!!
Maar wat is nou echt leuk. Sarah wilde iets met tekenen en gezichten, een beetje fantasy.
Na lang zoeken kwam ik bij toeval een filmpje tegen van Petra.
en dat vond ik meteen leuk!!!
Dus wat spulletjes gekocht en vanmiddag samen aan de slag.
Ik ben alleen nog maar bezig geweest met tekenen en voor een eerste "Petra meisje", ja, zo worden ze genoemd, ben ik best wel tevreden.
En Sarah, die ging gewoon lekker meteen haar eigen gang.
Geïnspireerd door "the queen of hearts".
Met eerst een grove tekening, acrylverf, neocolor krijtjes, molotow pennen, spinnenweb-mask van dutch doobadoo, en haar eigen creativiteit.
Ik vind het zo knap van haar, ben echt trots!
 
Nu moet ik die van mij nog zo mooi zien te maken!
Maar eerst verder met een kaartje wat er al een paar dagen ligt, dat ga ik morgen afmaken.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Ben benieuwd naar jouw uitwerking Marjolijn! Maar Sarah heeft idd flink haar best gedaan!! Erg gaaf!

Unknown zei

Ooh wow! Je gezicht is al heel mooi gelukt. En dan Sarah's meisje..... hartstikke mooi gedaan! Ontzettend knap van haar!

Ellen zei

zo he, jij bent ook van alle markten thuis . Een prachtig gezicht . En Sarah kan gelijk meedoen aan de -mixed media challenge- zoveel verschillende materialen. Vrolijke kleurtjes ook.Lekker dat ze zover opgeknapt is dat ze weer kan freubelen.

Unknown zei

Hoi,

Wat ontzettend leuk dat jullie dit samen doen en wat mooi gemaakt zeg.. ;-)

Je@net zei

Wat geweldig gaaf om zo samen met je dochter aan de slag te gaan. En wat super mooi is dit al geworden. Knap gedaan, Sarah en Marjolijn!