zondag 12 oktober 2014

Project life week 37 en 38




Ik loop een beetje achter met mijn project life maar hier toch weer twee weken om te laten zien. Omdat ik niet te ver achter wil raken besloten om het heel simpel te houden, alleen kaartjes van Project life, Becky Higgins uit de aqua serie gebruikt deze keer en toch maar weer met de hand geschreven.
Hier wat kleinere foto's gebruikt in de hoop dat ik straks de tijd vind om wat mini lay-outs te maken op de 4x6 kaartjes.
Ik vind het wel echt heel erg leuk hoor, zo'n foto dagboek. Super voor later.
Ben er ondanks de minimale uitwerking erg blij mee,
 
Nu weer snel verder met de voorbereidingen voor Halloween!!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 

1 opmerking:

Ellen H. zei

Minimale uitwerking? Ik vind het alvast super leuke project life pagina's!! & Hihi die springende kikker op de halloween foto deed me eens goed lachen ;)