woensdag 15 oktober 2014

Fright light...........................

Oh zo leuk om te maken, ik ben heel blij met de luminary Die van Tim Holtz, ik kocht hem best voordelig bij paperpads, scheelde maar liefst ruim € 10,00 met een ander adres dus dat mag best wel eens gezegd!
Ik moest nog iets afmaken maar toen dat klaar was kon ik lekker gaan spelen met deze leuke Die.
Uiteraard, jullie kennen me inmiddels een beetje, met Halloween in het vooruit
 zicht heb ik een  fright light gemaakt in plaats van een night light.
Dit weekend komt alles weer tevoorschijn gekropen en wordt het bij mijn thuis al een beetje Halloween.
Sarah en ik hebben er zin in.
Van alle kanten bekeken.
Het lantaarntje is gemaakt van een vel dubbelzijdig designpapier uit de E.P. Halloween serie van vorig jaar. Het is best even een geduldwerkje maar dan heb je ook iets heel leuks.
Gisteren lekker bezig geweest met de aankleding van het lantaarntje.
Ik had nog folie liggen met een spinnenweb er op en daar heb ik de raampjes mee aangekleed.
Verder een aantal dies gebruikt voor de aankleding zoals de vleermuisjes de doodskop en de bladertakjes zijn met een Marianne design stansje gemaakt.
De rand aan de bovenkant is met de vintage lace decorative strip gemaakt, van glitterpapier, dat geeft net iets extra's.
Ook de mastappeltjes weer eens gemaakt.
 
Laat Halloween maar weer komen.......
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

8 opmerkingen:

Céline zei

Supergaaf lantaarntje!!! Nu wil ik die die ook hebben hihihi. Je mag hem ook hier naartoe sturen want hier zijn de Halloweenspullen al ruim een week in de huiskamer hahahaha

Sabine zei

Harstikke leuk gedaan, en grappig dat je er zoveel mee wil doen, ik heb vorig jaar voor mijn schoonmaakster mummie-lichtjes gemaakt met gaas en schud oogjes. Zij is ook zo gek van Halloween. Liefs Sabine

Unknown zei

Hij is echt top Marjolijn! Ik vind halloween ook best fijn, jammer dat er nog niet echt iets mee gedaan wordt hier in m'n stad. Zo'n griezeltocht voor kids ofzo, lijkt me fijn. Enfin, ik dwaal af... Als ik dit zo zie... Je mag altijd mijn huisje komen decoreren :-) Groetjes, Carmen

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, grapjas, enne gewoon zelf een toch organiseren, dat heb ik ook gedaan, kinderen vinden het zoooo leuk!!! en bijna iedereen reageert er heel enthousiast en leuk op. Je hebt altijd zeurders en die laten we gewoon schrikken , BOO!!!!!!!

karien zei

Wat een super mooi lantaarntje heb je gemaakt Marjolijn
Groetjes Karien

Anoniem zei

Hij is gaaf!!!!

Stampin with Liz Design zei

Jij bent klaar voor Halloween! Haha, ze worden steeds griezeliger Marjolijn! Maar een super leuke lantaarn geworden!

Unknown zei

Super mooie lantaarn, en wat een werk heb je er ingestoken.