donderdag 25 september 2014

Project life (week 36)

Eindelijk week 36 afgewerkt al zie ik NU dat ik vergeten ben om de weekstempel toe te voegen, nou ja, dat moet dan maar de volgende keer alsnog gebeuren.
Het is ook een heel simpele 'snelle' pagina geworden.
De cupcake en de draak heb ik gemaakt met de cricut.
Sinds ik aan een PL werk gebruik ik hem steeds vaker.
Niet echt de rust in mijn hoofd momenteel om te scrappen, PL'en of andere dingen te doen, reden,
 te druk met het opruimen van mijn scraphok!
Zie vorige bericht, hihi. Ach ja, ook dat hoort erbij en als het straks allemaal klaar is kan ik weer lekker aan de slag.
Voorlopig dus maar even zo.
Het typen van de teksten beviel me wel trouwens, ik vind het witte papier niet zo mooi, daar moet ik nog wat op vinden maar dit ga ik vaker doen.
Het leuk is dat het lettertype een lettertype van mijn eigen handschrift is, zo schrijf ik in blokletters, toch nog een beetje van mezelf dus!
 
Bedankt weer voor het kijken en tot een volgend berichtje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer een leuke pagina! Groetjes Sylvia

karien zei

Ziet er weer leuk uit,Marjolijn

Unknown zei

Ik ben veel te lang weggeweest van je blog, wat ben je een bezige bij! Je PL is erg geslaagd, nog iemand met de microbe dus :-) In de posts hieronder zag ik ook een prachtige mooie kaart met G45 papier! En je halloween kaartje vind ik ook sprankelend :-) Groetjes!