donderdag 25 september 2014

Stempels

Het is verdacht stil op mijn blog, maar ook in mijn hobby kamer, nou ja, wat betreft de creatieve bezigheden dan.
Ik ben namelijk bezig om eens orde te scheppen in de puinhoop.
Het begint al aardig wat te worden maar nu ben ik bezig met de stempels.
Eerlijk ik geloof het zelf haast niet, ik wist dat ik veel had, dacht zo'n duizend stempels.
Na een vluchtige telling kwam ik al snel tot de conclusie dat het er zeker wel 2000 moeten zijn.
Toen ik echter nog eens wat beter ging kijken durfde ik niet eens meer te gokken.
Geloof het of niet maar al deze mapjes zitten vol met stempels.
Vele mapjes zitten zelfs aan beide kanten gevuld.
Zo ook deze twee grote A4 mappen.
Deze giga Ikea doos, jaja, vol met stempels!!!!!
Dan mijn Stampin Up verzameling, tot nu toe (bloos)
Dit lag nog los ergens te dwalen, ik was nu aan het proberen om ze te sorteren, op thema.
Wat een werk.
De oplossing heb ik nog niet gevonden maar vanmiddag ga ik in ieder geval een aantal dozen halen bij Ikea om alles netjes op te bergen.
Uhmmmm, of dit de laatste zijn, ik vrees van niet, er zullen vast weer heel erg verleidelijke leuke stempels in de verkoop komen waar ik geen weerstand tegen kan bieden maar ik heb wel besloten om het toch wat rustiger aan te doen.
 
Zo nu weten jullie weer waar ik me momenteel mee bezig houd.
 
Bedankt weer voor het kijken en tot een volgend berichtje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

M@ureen zei

Leuk he zo'n hobby, alleen jammer dat je af en toe op moet ruimen om te weten wat je allemaal hebt ;-)
Succes verder met opruimen!

Greetz,
Maureen.

Anoniem zei

Een is een hele klus, maar zometeen weet je ieder geval weer wat je allemaal hebt en een hoofd vol nieuwe ideeën om alles te gebruiken :) Ik ben ook al een tijdje aan het opruimen, iedere keer een stapje verder. Succes met alles een goed plekje te geven!
Groetjes Sylvia