zondag 7 april 2013

Spring

Gisteren een on line crop gedaan op het Scrapfever hobby forum.
Vandaag heb ik het afgewerkt.
Carla had een bingocard on line gezet met diverse mogelijkheden,
ik een doosje om waxinelichtjes in te doen.
Ik heb gekozen voor tweede rij op de bingo kaart!
Ook de kleurencombi vond ik erg mooi dus daar meteen maar gebruik van gemaakt.
Dat samen heb ik weer gecombineerd met mijn eigen opdracht, het waxinelichtdoosje en zo kwam ik tot dit resultaat.
 
.

 
 
De banner heb ik gemaakt met een vlaggetjes-stansje van Crealies, de valggetjes zijn bewerkt met distressinkt en er op heb ik letterstickertjes geplakt.
Het, een beetje verlegen, engeltje heb ik van Internet gehaald. 
 
Ook de bloemen zijn gemaakt met een crealies-stansje, ik heb met het papier ook verbandgaas mee gestanst en dat tussen de bloemetjes in verwerkt. Dat ging erg goed! Daarna heb ik de bloemen met glimmermist bewerkt. Nu ik voorlopig niks meer van plan ben om te kopen kijk ik weer eens tussen wat ik allemaal al heb en jeetje, ik kom steeds weer voor leuke verrassingen te staan!
Ook de binnenkant van de kaart een beetje aangekleedt met een banner en het doosje is gemaakt met een mal van Viva, voor heel veel doeleinden te gebruiken.
Ik heb er bloemetjes in gedaan.
Een leuk cadeautje voor een scrapper!!!
 
Ik ben er tevreden mee, en uiteraard weer heel benieuwd wat jullie er van vinden,
 
Bedankt weer voor het kijken en jullie steeds weer zo lieve commentaar,
 
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

15 opmerkingen:

Je@net zei

Wat ziet dat er super schattig uit, Marjolijn. Erg leuk geworden!
Fijne zondag!

gré zei

ziet er heel leuk uit

groetjes gré

Laura zei

Wauw dat is mooi geworden.
Prachtige kleuren ook.

Groetjes Laura

Unknown zei

Super mooi doosje Marjolijn, en de kleuren zijn geweldig! Dat ovalen frame van marianne design heb ik ook sinds kort. Je hebt hem hier heel mooi gebruikt.
Helemaal super!

Brendaxx zei

Heel erg mooi geworden Marjolijn! Ik zag net bij Marieke ook al zo'n leuk kado-doosje voorbij komen:) Groetjes en fijne zondag verder,Brenda

Blinnie zei

Erg leuk geworden Marjolijn en inderdaad, bij jezelf gaan shoppen zou voor mij ook een goed idee zijn hoor...:-)
Groetjes, Belinda

sylvana zei

wauw, ziet er echt super uit

Scrappiness zei

Prachtig is ook deze Marjolijn! Wat leuk ook om te zien wat een verschillende effecten je kunt bereiken met een en hetzelfde idee. Goed bedacht ook om te vullen met de bloemetjes enzo.... (Goed ideetje voor iemand die nog steeds iets van me tegoed heeft *wink* ik vergeet het niet hoor! Maar heb gewoon de tijd nog niet gevonden om iets leuks samen te stellen.)

bmartes zei

Wat een geweldige kaart Marjolijn! Heerlijk lente-achtig daar snakken we allemaal naar. En de binnenkant met de bergruimte voor de bloemetjes vind ik heel gaaf....
Liefs,
Arja

hilde janbroers zei

wat ontzettend leuk gemaakt!! Mooi plaatje ook op de voorkant...super lief!

Hilde zei

Wat een leuk doosje met zo'n mooie kleuren ! Echt een prachtexemplaartje en heel tof zo gevuld met die bloemen. Heb je mijn adres wel ? ;-)
Liefs,
Hilde

Kitty zei

Ik heb het op een andere plek al gezegd: ik vind 'm prachtig!
Tjoeke-tjoeke-tjoeke, hihihi...

Anoniem zei

Wat mooi!! Prachtig plaatje heb je gebruikt. Groetjes Sylvia

Marjolein Jansen-harm zei

Mooi Marjolijn
ik heb je raad opgevolgt en mijn reacties op het blog toegangelijker gemaakt.
groetjes Marjolein

M@ureen zei

Ontzettend leuk gedaan Marjolijn, vind de vlaggetjes ook zo gaaf!

Greetz,
Maureen.