dinsdag 28 augustus 2012

Merry Christmas

Een kerstkaartje gemaakt, en tevens voor een challenge bij HobbyVision.
Roze, kraft en wit, dat was de opdracht.
En voor Duymelot waar de keuze vrij was, alles mag.
Het stempeltje is de nieuwste kerststempel van bildmalarna-chrismas letters.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met distressinkt.
Het gaas heb ik ook gekleurd met distressinkt.
Voor de kaart zelf ben ik geinspireerd door Raffa met een van haar s.o.l. kaartjes.
Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aangegeven en heb ik er een rond kaartje van gemaakt.
Dit is de binnenkant van het ronde kaartje dat voor op de grote kaart zit geplakt met als achtergrond de klok van Tim.
Het papier is van Prima marketing, tea thyme.
Ik heb dus eindelijk weer eens heerlijk zitten prutsen.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

25 opmerkingen:

Unknown zei

Dit is echt een super lieve kaart! Heel mooi en wat is het toch prachtig papier dat tea thyme van Prima!

Groetjes Brigitta

CEE zei

Ben blij dat ik ook op je blog ben gaan kijken. Wat een geweldige mooie kaart. Prachtig met al die laagjes waar je dan ook nog in kan kijken. En ook zo'n leuke binnenkant. Wat een werk zal dat geweest zijn, maar het resultaat is er dan ook naar.
Groetjes,
Carla

Danielle zei

ooooo marjolijn, wat een schatje..... vind hem erg mooi en niet direct heel kerstig. weer eens wat anders. hij is super ook qua kleur:-)

CEE zei

Ben blij dat ik ook naar je blog ben gaan kijken. Wat een verrassing. Zoveel meer te zien van die prachtige kaart. Diverse laagjes en dan ook een afgewerkte binnenkant.
Mooie kleurencombi.
Daar is een hoop tijd en liefde in gaan zitten maar het resultaat is er dan ook naar.

groetjes,
Carla

Anja zei

Hoi Marjolijn,
Ik vind dit niet prutsen hoor! ;-) Wat is het een prachtig kaartje geworden, zo lief met dat roze en wit. En wat een prachtig stempeltje is dat!!

Irm zei

Hey Marjolijn,dat is weer ff geleden dat ik hier bij jou was...Maar wat heb je een enige kaart gemaakt!!!
Heel erg leuk hoor! Groetjes, Irm

Dora zei

Wat een enorm lieve kaart!

gré zei

een heel erg mooi kaartje

groetjes gré

bmartes zei

Wat een schatje! Opvallend hoe mooi roze en kraft bij elkaar staan. Dat ga ik onthouden! En de binnenkant is ook al zo leuk!
Liefs,
Arja

Lida zei

Wat is dat een super mooi
kaartje die je heb gemaakt!!

groetjes Lida

Je@net zei

Wauw, wat een prachtig kaartje, Marjolijn. Helemaal lief zo!

roelie zei

ik vind het een heel mooi kaartje zo met de klok van tim hols er bij

mooie kleur en leuk stempeltje

gr roelie S

@nnie zei

Super lief en leuk kaartje Marjolijn,
groetjes Annie

jacqueline zei

Jeetje wat gaaf zeg dat opslaande klokje...echt een machtig mooi kaartje is het geworden.
Mooie kleuren, super lief stempeltje, gewoon een geweldig geheel.

Ja ik heb nog niks nieuws op mijn blog geplaatst...maar ik heb al wel weer wat gemaakt....ben ook al aan de kerstkaarten bezig, ga ze misschien zometeen en anders morgen plaatsen (weinig tijd,zoooo veel werken).

Mijn afgietsel is trouwens gelukt met de resin (hars), duurt ook wat langer het drogen duurt een dag maar je hebt dan een heel mooi lichtgewicht en minder breekbaar embelisment.....zal het ook even op de foto zetten.
Kleien is niks voor mij, ik krijg het op de een of andere manier niet mooi strak hihihi.

Nou heel verhaal geworden wahahaha.

Groetjes Jacqueline

Henriëtte zei

Wat een super lief kaartje. En wat ik zo geinig vind is dat er achter het meisje, de wijzers van de klok tevoorschijn komen. Helemaal super!!

Anneke Wijers zei

Geweldig zeg, wat een mooie kaart. Ik heb die Bigz-die ook van die klok maar nog maar een keer gebruikt. Nu heb ik meteen weer ideeën.

Kitty zei

Wat een schattig kaartje. Ik ben zelf vaak geneigd voor de kerstkleuren groen, wit en rood te kiezen maar ik zie dat ik daar echt eens vanaf moet :) Superleuk!

Caroline zei

Hoi Marjolein,
Prachtig kaartje heb je gemaakt. En die nieuwe Kerststempeltjes van Bildmalarna zijn leuk hé. Bedankt voor het meedoen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

sylvana zei

Wauw, ziet er echt heel gaaf uit

Anita zei

Hij is mooi Marjolijn!!
Ik vind het zo knap dat je nun al in de mood kan zijn voor Kerstkaartjes.
Ik moet er nog niet aan denken,maar deze is wel erg prachtig.

Groetjes Anita

S@@rtje zei

Heel, heel mooi kaartje mama.
knuffel van Sarah.

Margreet zei

wat n prachtige creatie heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de wedstrijd op het duymelotblog, succes he!
Groetjes margreet

Scrappiness zei

Prachtig kaartje Marjolijn, en leuk niet in de geijkte kerstkleuren. Je hebt ook weer schitterende details gebruikt, altijd goed kijken en opletten geblazen hier!!

Rianne zei

Wat een ontzettend leuk kaartje is dit zeg!

En wat een werk zit daar in...

scrapdictive zei

Ik moest even behoorlijk in het verleden duiken, maar wat ben ik ontzettend blij dat ik deze kaart heb gevonden: bloedje mooi!