zondag 19 augustus 2012

Een oudje.

Jongens, wat is het heet zeg!!!!
En wat kan ik daar slecht tegen.
Gelukkig heb ik niet teveel verplichtingen en kan ik het dus heel rustig aan doen en dat doe ik dan ook.
Zelfs van scrappen komt helemaal niks.
Wel jammer hoor maar ik hoop het met een paar weken weer lekker op te kunnen pakken.
Ik heb wel weer wat leuke foto's die de moeite waard zijn en straks ook weer meer tijd en waarschijnlijk weer zin om te scrappen.
Om even te laten weten dat ik er nog steeds ben maar even een oudje.
Nog steeds de moeite waard niet?
Dit was ook op een zeer zonnige dag.
En wat is Sarah dan gegroeid zeg!!!!
De tijd vliegt.
Zo lieve lezers, toch nog een berichtje van mij en ik hoop dat jullie later weer eens komen kijken als ik weer wat nieuws heb.

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

10 opmerkingen:

gré zei

een super leuke lo
zeer zonnig

groetjes gré

jacqueline zei

Heel mooi Marjolijn, lekker zonnig en vrolijk.
Nou ik kan ook totaal niet tegen de warmte en zie als een blok tegen deze dag op......brrrrr.
Ik vrees dat er de komende dagen ook niks uit mijn handen zal komen.....morgen weer werken en ik heb zware weken voor de boeg....veel uren draaien...dus ik hoop echt dat de temperatuur snel weer wat zal zakken.

Een hele fijne dag meis.

Groetjes Jacqueline

Maja Rijkers zei

Wat een leuke en zonnige LO! Die uiltjes zijn te schattig! Het is nu inderdaad veel te heet om ook maar iets te doen. Mijn mojo is ook ver te zoeken. Het komt wel weer. Nu alvast plannen maken en dan zien we die leuke foto's van je wel op een nieuwe creatie!

Brendaxx zei

Wat een heerlijk zonnig en zomers lootje!Mooi! Ik kan ook niet zo goed tegen deze hitte hoor, doe dan ook helemaal niks. Ook qua scrappen komt er niks uit mijn handen. Niet te doen hoor;) Groetjes,Brenda

Unknown zei

Leuke layout hoor Marjolijn! Lekker zomers en heel passend bij deze dag! Ik denk dat niemand momenteel veel zin heeft om de scrapspullen te voorschijn te halen. Het is beter weer om aan het zwembad te liggen.

Groetjes Brigitta

bmartes zei

Hij is hartstikke leuk Marjolijn!
Ik vind de uiltjes zoo leuk ( I love uiltjes! )
En wat een mooie boom. Heb je die met de Cricut gemaakt?
Grappig dat we allebei een zelfde soort berichtje hebben! Ik kom met dit weer ook nergens aan toe...
Liefs,
Arja

Anja zei

Hoi lieve Marjolijn, wat een heerlijk zomerse LO is dat. Mooi hoor en wat is Sarah nog klein!
Ik moest wel even lachen hoor, toen ik zojuist weer op je blog kwam. Wij hebben toch wel erg dezelfde smaak... je moet maar eens bij mij gaan kijken! ;-)

Danielle zei

heey lijn,
lekker vrolijk en lekker zomers! leuke layout.
ik ben inmiddels aardig gewend aan de hitte.. maar heb dan ook de hele week in de 40 graden gezeten, fiiieeeuwwww. hierbinnen is het wel heet, dus vandaag wel gescrapt. maar de rest van de week echt niet!
x

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Een Oudje maar wel een mooie Marjolijn
Onwijs gaaf , soms mis ik het scrappen wel;)

Lieve groetjes
Sonja

@nnie zei

Wat een super mooie layout Marjolijn, het blijft mooi een effe achtergrond en zoveel rust in je kleuren.
groetjes Annie