zondag 21 november 2010

Sinterklaas kapoentje

Dit kreeg Sarah in haar schoentje,
van Sinterklaas Kapoentje.
Het kaartje is dus zelfgemaakt
en ook het pietje zelf gehaakt.
Een steekje hier en een steekje daar.
Maar dat Pietje was niet echt snel klaar.
Echt tevreden ben ik niet,
Gelukkig dat Sarah dat niet ziet.
Vindt je hem niet een beetje maf?
Het kaartje ging me beter af.
Wat schudden hier en schudden daar.
En zo, toen was mijn kaartje klaar.
Het papier is van E.P.
en komt ook van overzee.
Uiteraard met bruine randjes,
alleen deze keer geen kantjes.
Vinden jullie hem ook OK?
Stuur me dan een lieve BB.

Lieve groetjes Marjo(Lijn)


11 opmerkingen:

Scrappiness zei

Duh...dat dit Pietje gewoon superschattig is
Lijkt niet goed genoeg voor een perfectionist
Ook het kaartje ziet er weer geweldig uit
En Pietje heeft een guitige snuit
Gelukkig was het Sarahkind er mee in haar sas
Ondanks dat haar moeder iets te kieskeurig was

Marieke zei

haha ik wilde ook al een berichtje rijmen, maar zie dat Jo me al voor is (fieuw, scheelt weer hoofdbrekens...hihi)
Maar ik vind m superleuk! Zowel je pietje als je kaart. Geinig stempeltje ook!

Groetjes Marieke

CEE zei

De Sint had het niet beter kunnen doen
en wil zo iets ook wel in zijn schoen.
Je ziet het, met liefde gemaakt
en prachtig gehaakt.
Groeten,
Carla

Annelies zei

Soms legt je de lat te hoog
dat dit Pietje schattig is hoeft geen betoog
Ook het kaartje mag er zijn
Complimentjes van Sint aan Marjolein.

Brenda zei

Wat een super lief kaartje. En het pietje is ook geweldig.

Samira zei

Wat superleuk en origineel, een gehaakte piet !!
en dan zo'n leuk kaartje erbij ...

Ze zijn beide erg goed gelukt
Groetjes Samira

Sandra zei

Ik zou het ook wel leuk vinden als ik zoiets in mijn schoen vind.
Kunt u dat misschien voor me regelen, lieve Sint?
Groetjes,
Sandra

Danielle zei

Aaah wat een schattig lief Pietje heb je gemaakt, en in hele leuke kleuren gehaakt. Niet helemaal naar je zin is niet te zien, maar dat komt omdat ik niet kan haken misschien. Je kaartje is ook helemaal top, heel geslaagd met die leuke veer erop. Sarah is vast heel erg blij, met zo'n lieve creatieve mama als jij.
Groetjes Danielle
ps. je vorige kaart is helemaal super, degene aan wie je hem verloot mag heel blij zijn! ik had er nog een berichtje bij willen plaatsen, maar dat lukte niet. ach ja, ook de moderne technologie werkt niet altijd mee!

Wilma zei

Zowel het Pietje als de kaart: SUPER leuk!!

nicolet zei

Ooh wat ziet dat er superleuk uit Marjolijn!
Groetjes Nicolet

liefs bea zei

Niet zo zeuren pietlutje !!! Je gehaakte piet ziet er geweldig mooi uit hoor ! Ik doe het je in ieder geval niet na!!
Het kaartje is ook erg schattig , ze zal er vast erg blij mee zijn.
En ik loop wat achter maar zag het kersthuisje staan , wowh geweldig gááf !!!!