zondag 17 oktober 2010

Happy Halloween!

Deze keer een boxcard gevuld met halloweensnoepjes. Sarah is gek op Halloween en voor het tweede jaar op een rij ben ik er niet.(bloos) Ik ben gezellig scrappen! Maar ik zorg er wel voor dat er voor haar een kleine halloweenverrassing ligt natuurlijk.
Ik ben helemaal blij met mijn magnoliastempeltjes en ook heb ik direct gebruik gemaakt van het mooie Crealiesrandje dat ik gisteren in de bus kreeg!
Zijn ze niet prachtig!



Ik weet zeker dat Sarah het weer een leuke verrassing gaat vinden.

Bedankt weer voor het kijken,
groetjes Marjo(Lijn)

4 opmerkingen:

jacqueline zei

Wat een ontzettend mooi kaartje en wat onwijs lief van je!
Zie ik nou goed dat je van 1 stansje medere randjes krijgt (verschillende)?
Trouwens nog gefeliciteerd met je prijs.....super hoor!

O ja ik heb een nieuwe blog, mijn blog is nu ook blogspot.
www.moederjohan.blogspot.com
Vandaar dat ik nu zo snel zie als je wat nieuws hebt geplaatst wahahaha.

Groetjes Jacqueline

Groetjes Jacqueline

Sandra zei

Leuk!!!!!!! Superleuk!!!! Wat een feestje om te krijgen.

Brenda zei

Ik vind hem super leuk geworden.

Astrid Zwaan zei

Ik vind ze SUPER!!!!!
Geweldig onderwerp maar wel een moeilijk onderwerp.....