maandag 7 oktober 2024

The mini cabinet en een sneak peek.

Dat was weer even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. 
Ik ben ook met heel andere dingen bezig momenteel dan kaarten maken.
Afgelopen week ben ik heerlijk bezig geweest met de mini cursus van 
The mini cabinet
Zo leuk om te doen.
Zelf iets maken vanuit helemaal niets dan papier en karton zeg maar. 
Het kastje is zo'n 11 cm breed en 18 cm hoog.
Het was echt heerlijk om dat weer eens te doen.
Dit was zelfs een gratis project wat ze aanbood en misschien kun je nog wel aansluiten. 
Voor wie dit leuk vindt.
Ik had alle materialen in huis dus hoefde er niets voor aan te schaffen.
Tip! Voor wie het ook leuk vindt, ik heb als basismateriaal de achtergrond van de Aquarel blokken van de Action gebruikt.
Je zou haast zeggen dat het dus van afvalmateriaal is gebouwd.
Nu moet ik het alleen nog vullen maar daar moet ik nog even over nadenken.
Ik denk dat het een kerstprojectje gaat worden.
En nu ben ik druk met het maken van poppen voor de meiden.
Dit jaar wil ik allemaal zelf gemaakte cadeaus geven dus daar ben ik nu al druk mee bezig.
Ik voel met net zo'n elfje in de kerst werkplaats van Santa. haha. 
Omdat ze toch nooit op mijn blog kijken kan ik gerust vast een sneak peek laten zien.
Dit is de kerstman van Tilda.
Ooit heb ik voor beide een pop gemaakt en die vonden ze ook zo leuk.
Al jaren heb ik dit idee en tot nu toe kwam het er niet van.
Door Ank haar enthousiasme met de Tilda kaarten werd ik weer helemaal enthousiast en zodoende ligt er nu bijna een kerstman op mijn tafel.
Ook die is nog niet af maar ik ben al aardig op weg.
De tweede wordt vast makkelijker. 
Eigenlijk wilde ik ook nog graag meedoen aan een tutorial voor de wereldkaartenmaakdag maar dat moet nog even wachten. 

Nu ga ik weer eens een rondje blogs bezoeken.
Fijne dag weer allemaal en bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

Geen opmerkingen: