donderdag 17 oktober 2024

Druk bezig hoor.....

Ik post momenteel niet zoveel, er staan wel wat berichtjes klaar maar ik ben zo, zo, zo druk bezig met van alles en nog wat en ik kan er nog niks van laten zien. 
Maar vandaag maakte ik al even een kaartje,
Met deze spullen,
Het komt vanzelf weer een keer voorbij maar het is maar dat jullie weten dat ik niet niks doe, 

Hahaha.

Straks komt Koby, de lieve hond van mijn dochter en dan ga ik vanmiddag lekker wandelen, heerlijk al is het weer niet wat ik verwacht had. 
Ik vind het helemaal prima zo. 

Oh ja, jullie vergeet ik niet hoor!

Groetjes en nog een fijne dag.
Marjolijn. 

1 opmerking:

Ellen zei

Leuk dat je even laat weten dat je zo zo zo druk bent 🤣 ben benieuwd wat ervan gemaakt wordt. Veel succes en plezier met Koby vanmiddag!
Groetjes Ellen