maandag 21 oktober 2024

Shake up the happiness!

Dit superleuke kaartje heb ik gemaakt met een papier blokje met kerstkaarten dat ik bij de Action kocht.
Er zitten 12 kaarten in om zelf te maken en met een beetje fantastje kun je er dus heel schattige kaarten mee maken. 
Het blokje kostte 1 euro!
Veel plezier dus voor weinig geld. 
Van dit kaartje maakte ik een echte shakerkaart.
Kijk hoe hard het sneeuwt!
En de restjes verwerkte ik aan de achterkant van de kaart.
Dit is het blokje dat ik kocht bij de Action.
Dit zijn de voorbeelden maar je kunt ze natuurlijk naar eigen inzicht verwerken. 

Ik ga er vast nog een paar meer maken.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten...
Maar meestal ben ik er vòor december nog niet voor in de stemming.
Leuk zo'n blokje papier waar je alle kanten mee uit kunt!

Caroline zei

Superleuk gedaan!
Groetjes Caroline

Sigrid1972 zei

Leuke eigen versie heb je er van gemaakt. Wat een plezier voor een euro!!!
Groetjes, Sigrid

Eri zei

Leuke schudkaart met je met dit blokje gemaakt. We zien de anderen uit het blokje vanzelf wel voorbij komen;-)
Groetjes, Eri