zaterdag 4 juni 2022

Botanical June

Mijn front-pagina voor de maand Juni.
In de F.B.Groep ECD Planners & Journaling is er dit jaar een creatieve uitdaging voor elke maand. Ik ben het al een aantal keren vergeten maar misschien haal ik ze nog wel in. Voor deze maand is het thema Botanical. Met de prachtige bloemen van Anita&Joset en de slider pockets page van Esther heb ik deze pagina gemaakt.
Wat een pracht al die bloemen!!!
En zo leuk om te maken! Als ik even geen inspiratie heb om een pagina in mijn planner te maken ga ik bloemen maken of stempels inkleuren, altijd komen ze een keer van pas. 
Voor de achtergrond heb ik het blad van een Sidekick pagina 07 gebruikt en wat stempels aan de zijkanten. 
Van de slider pockets heb ik slecht een onderdeel gebruikt, het blijft leuk om daar een soort POP-Up mee te maken. 
Je kunt hem omhoog trekken aan het touwtje. Om dit gedeelte goed vast te zetten heb ik een onderdeeltje uit de Pull tabs set van Joset gebruikt, nu schuift hij niet heen en weer.
Het onderdeeltje staat op de foto bovenaan, geen idee hoe ik het moet noemen. 
Op deze foto zie je goed hoe het omhoog schuift.
Het onderdeeltje van de pull tabs zie je niet, dat zit netjes verborgen onder de rand.
Onder de bloemen heb ik een tekst gestempeld.
En in de rechterhoek onder heb ik ook nog zo'n prachtige bloem van Anita verwerkt. 
En, het is echt waar, als ik dan even naar de planner op mijn bureau kijk die openligt op deze pagina krijg ik vanzelf een glimlacht op mijn gezicht. 

gebruikte artikelen
Reminiscence book 1
CS212 in my garden
CS146 background stamps 2
CS136 Pure spring
CS162 pieces of life 3 quotes

Ik hoop dat jullie ook een glimlach op je gezicht krijgen als je dit leest.
Bedankt voor je bezoekje weer,

Fijn pinksterweekend!
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Kitty zei

Prachtig weer!

Anoniem zei

Dankjewel Kitty

Els zei

Deze pagina heb je weer super mooi gemaakt met de bloemen.
Ik wou dat ik het kon en begrijp heel goed dat je van deze pagina een glimlach krijgt.
Groetjes, Els