dinsdag 7 juni 2022

June Diary

Voor het dagboekje van Juni gebruikte ik deze keer de sidekick Note pieces Die-set & Stampset.
Met vellum heb ik een pocket gemaakt waar het boekje in kan.
De randen van de pagina zijn met stempels bewerkt uit de pure spring set, een van de allereerst van de collectie maar zo leuk, nog steeds. Het is serieus de moeite waard om af en toe eens door alles wat je hebt te bladeren, wat is er toch veel leuks van E.C.D. 
En.... het wordt nog leuker als je het ook gebruikt! 
(Note to myself ;)) 
Het boekje is gebonden met een dun ijzerdraadje en aan het einde, dat ik wat langer heb gelaten is een vulpennetje van krimpie ( shrinking folie) bevestigd. 
De pagina's zijn allemaal voorzien van lijntjes door gebruik van de note pieces stamp set. 
Voor de bindring van het boekje gebruikte ik dit draad, heel dun flexibel metaal, helaas weet ik niet hoe het heet. Ik heb het al jaren liggen.
Dat draaide ik het aantal keren van de gaatjes, 15 in dit geval om een mooi rond eetstokje.
Daarna heb ik het door de gaatjes geregen, dat ging verrassend makkelijk. 
Nu kan ik dus voortaan heel makkelijk mijn eigen notitieboekjes maken ;)

Gebruikte materialen E.C.D.

Reminiscence book 1
Planner Essentials 4
Planner Essentials 21Note pieces
Planner Essentials 26 Tag & Toppers
Sidekick plannerpage 2 
CS253 note pieces
CS136 Pure Spring
CS116 Months
Reinforcements diverse
CS216 Art journal chick ( Art journal collectie)

Ik heb ook nog een paar leuke kerst tags gemaakt, die laat ik volgende keer zien.

Fijne dag weer en bedankt voor je bezoekje
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuk Marjolijn.
Leuk het gebonden boekje.
Groetjes Anita

Els zei

Weer super mooie pagina's en wat leuk met dat draad door de gaatjes,
Groetjes, Els