maandag 21 februari 2022

Pizzabox with a surprise

In februari heb ik veel jarigen in familie en vriendenkring, ja in mei leggen alle vogeltjes een ei!! 
Wat is er dan leuker dan het geven van een zelf gemaakt cadeautje, het wordt altijd gewaardeerd.
En omdat 1 van mijn vriendinnen helemaal weg is van mijn zelf gehaakte afwas sponsjes dacht ik dat anderen dat misschien ook wel leuk zouden vinden. 

Zo heeft deze vriendin praktisch alle accessoires in haar keuken rood, busjes, potjes , frutsels, noem het maar op. Dus bedacht ik dat een rood afwassponsje ook wel leuk zou zijn. 
Aan de slag dus. 
Van oudroze cardstock maakte ik, met de pizzabox van E.C.D, de verpakking. Zo ontzettend leuk is die en voor zoveel dingen bruikbaar. 
Het hart is natuurlijk het faceted heart van Tim Holtz.
Leuk om te maken en om mee te decoreren.
Het sponsje past precies in het doosje.
Van hetzelfde papier maakte ik een mini-kaartje voor aan het sponsje, daar kan ik een boodschap in schrijven.
En dan het hartje, zo leuk! Gehaakt van creative bubble garen, het is zacht maar stevig genoeg om een pan eens flink mee te verwennen en het kan gewoon in de was dus lekker lang bruikbaar. 
Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden maar eigenlijk weet ik dat wel zeker. 

Nu eens bedenken wat mijn volgende projectje gaat worden.
Bedankt  weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat super leuk, Marjolijn.
Zeker weten dat de jarige hier blij mee gaat zijn!

Els zei

Een heel mooi pizza doosje voor de jarige. en leuk dat bedeltje.
Groetjes, Els