vrijdag 28 januari 2022

The happy 70's (Retro Camper)

Het eerste wat ik dacht toen ik deze set zag was, Let the sun shine!!! Hair! Seventies! en..........
daar kunnen lichtjes in ;)
Wat is hij leuk, de nieuwe album kit van E.C.D. ontworpen door Esther voor de Planner Essentials maar zoals we inmiddels gewend zijn ook erg leuk als mini-album voor kaarten en als cadeauverpakking in combinatie met de pizzabox.
De verleiding was dus te groot en inmiddels behoort deze super set tot mijn collectie. 
Mijn 1e projectje met deze set is een mini-album, bij het pakket zitten boekbindringen en de leuke stempelset dus alles om een mini-album te maken is aanwezig.
Ik heb papier gebruikt uit het 2e boek van Esther, lekker vrolijke retro kleurtjes. 
In de jaren 70 was mijn kamer in deze kleuren behangen en geschilderd. 
Zoals ik al zei wilde ik lampjes in de koplampen van de bus dus, ik heb de soldeerbout weer eens ter hand genomen en ben aan de slag gegaan. Vorige keer mislukte mijn hele project met de lampjes maar nu ging het weer goed. Beide lampjes branden als ik het plasticje omlaag trek :)
De lampjes kregen ook een druppeltje clear accents, Nu lijken het echt bolletjes. 
Kijk hoe leuk!
Wat zou ik er graag een hebben, met chauffeur want auto rijden durf ik niet meer. 
En dat kofferrekje, met de koffers!
Het papier dat ik daar voor gebruikte heb ik eerst bewerkt met een al oudere embossing-mal, zogenaamd slangenleer. 
Dit is de achterkant van de voorpagina, met een stuurtje natuurlijk,  anders komen we niet ver.
Uiteraard zitten er raampjes in van mica, goed gepoetst zodat ik het verkeer goed  in de gaten kan houden.
 
Nu maar hopen dat we snel weer op pad kunnen en een beetje lekker weer.
Dan kan dit albumpje gevuld worden met leuke foto's en herinneringen.
Daar kijk ik oprecht naar uit. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wowww, wat heb je een prachtig begin van je mini-album gemaakt. Mooi gedaan zo met de koplampen en de koffers om die te embossen. Mooie kleuren heb je er ook voor gebruikt. Ik ben blij dat ik zie dat ik niet de enigste ben, die geen auto meer rijd, heb het ook al 6,5 jaar niet meer gedaan. 1,5 jaar geleden heb ik nog wel een keer weer op een grote parkeerplaats een stukje gereden, tussen en om de auto's, maar verder dan dat is het niet gekomen.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Je@net zei

Ziet er leuk uit, Marjolijn!

Marjolijn van Elsberg zei

Oh zo jammer he, maar vanaf dat de snelheid naar 120 is gegaan durfde ik geen snelweg meer te rijden. Paar jaar geleden heb ik het autootje van mijn schoonmoeder geërfd en toen ben ik weer gaan rijden. Alleen in de stad! Nu is hij naar mijn dochter. Ik gebruikte hem 2x per jaar, om naar de tandarts te gaan🙈😂

Chantal zei

Super leuk geworden deze bus.
Groetjes, Chantal S