vrijdag 25 februari 2022

Squirrel's fun!

Oh wat een leuk speelgoed weer van E.C.D. 
Joset maakte weer een prachtige nieuwe collectie met leuke diertjes o.a. deze squirrel.
Ook de 3d wortel is zo gaaf. leuk als cadeauverpakking, voor Pasen met eitjes er in bijvoorbeeld.  
Toen ik hem eenmaal in huis had moest ik meteen iets uit proberen, ik had er al op zitten broeden hoe ik dat zou doen en het lukte nog ook. 
Met de Pull tabs, ook uit de nieuwe collectie kun je zo'n leuke schuifkaarten maken maar het gaat dus ook in deze wortel. 
Heet was even uitzoeken hoe het werkte maar als je dat eenmaal weet is het een eitje.
en nu glijdt deze vrolijke eekhoorn dus lekker op en neer.
Het papier is allemaal gekleurd met distress-inkt, ik heb de randjes ook gedistressed maar dat vind ik achteraf niet zo'n goed idee. De volgende keer hou ik het bij lekkere heldere kleurtjes. 
Kijk hem hier eens glijden, leuk toch!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

Inderdaad wat een super leuk speeltje om een leuke cadeauverpakking voor Pasen. Heel leuk om dit schattige beestje omhoog te trekken.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een schitterende cadeau verpakking

Liefs Heidie