woensdag 27 oktober 2021

My Village

Zo blij met de nieuwe "Village" van Tim Holtz, zo leuk!!
Ik heb al 3 huisjes gebouwd en ook dat is erg leuk om te doen.
Uiteraard, met Halloween nog op komst, moest er een Haunted Mansion komen. 
Het is gelukt, heel veel werk maar heerlijk een heel weekend mee bezig geweest. 
Er moeten nog spookjes bij en andere enge dingen maar voor nu ben ik er blij mee. 
Tenslotte kan ik nu maken wat ik wil en zal mijn dorpje ieder jaar wat groter worden. 
Tot nu toe is dit het, een mini kerkje, een huisje en het spookhuis. 

Ik ben er blij mee,

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat is dit super gaaf, Marjolijn!

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jeanet, het is ook erg leuk om te maken.

Kitty zei

Wat een kunstwerk weer Marjolijn!