vrijdag 29 oktober 2021

Just for you (matchbox)

Het blijft me verbazen, alleen een papiertje en wat gereedschap.
Natuurlijk ook inspiratie wat tijd en soms doorzettingsvermogen maar toch!!!
Wat je van een papiertje kunt maken. 
Echt!!!
Met de Matchbox bigz Die maakte ik dit luciferdoosje.
Het craftpapier is met een 3D embossingplate bewerkt en daarna kreeg dat verschillende laagjes gilding wax.
Wie wat bewaart..... ik heb heel oude dies, eigenlijk kan ik nergens afstand van doen en soms is dat maar goed ook. Dit superkleine tagje 1x2cm en dat lieve hartje kon ik dus daarmee maken.
Ook weer een laagje gildingwax en een beetje glossy accents en kijk eens wat een resultaat. Ook het sleutelje, uit een Halloween Die-setje van Tim is op die manier bewerkt. 
Op craft papier heb ik wat tekst gestempeld en de woordjes uitgeknipt.
Dit is toch een superschattig cadeautje. 
Nu nog iemand blij maken....

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: