woensdag 6 oktober 2021

Halloween shaker Pizza!!!

Dit leuke pizza doosje heeft boven op een shaker box met allerlei enge beestjes, spookjes en ander Halloween shaker materiaal er in. 
Dat is al leuk natuurlijk, zeker om te trakteren aan kinderen, een speeltje en in het doosje....
A trick are a treat????
Op het doosjes heb ik de vogelverschrikker uit de nieuwe collectie van Esther geplakt. 
Ook de binnenkant is aangekleed.
Uiteraard zit er iets lekkers in maar zelfs dat ziet er heel spooky uit!!!
Hieronder een kleine uitleg hoe ik het doosje gemaakt heb. 
Het doosje uitgestanst van paars cardstock
Wat schudmateriaal bij elkaar gezocht.
Voor de bovenkant en de binnenkant van Halloween design papier (ik weet niet meer welk merk is al heel oud) gestanst met de dies van het pizzadoosje. 
De stempels zitten ook bij de collectie van Esther en daar kun je leuk mee spelen en er een ticket mee maken naar eigen idee!
Het randje kreeg een laagje dubbelzijdige tape van 3 mm
Daar plak je een stukje mica op en dan langs de randen reepjes foamtape, ook van 3 mm.
Dat heb ik zelf op maat gesneden. TIP van Els.
Je hebt nu een opstaand randje waardoor straks het shaker materiaal ruimte heeft om te bewegen. 
De randen van het doosje heb ik zowel aan de binnen als aan de buitenkant bewerkt met distress inkt. 
Het stukje designpapier dat ik op de bovenkant heb geplakt kreeg eerst nog wat leuke stempels.
Het spinnenweb is uit eigen collectie.
Dan plak je het stukje met mica er op , laat aan de bovenkant nog even de strip van de foam-tape zitten zodat je de shaker-box kunt vullen met het shaker materiaal.
Als alles naar je zin is haal je de strip van de foam-tape en plak je de shaker-box stevig vast op het doosje, even goed aandrukken op de randen. 
Dan kun je de binnenkant nog naar eigen idee aankleden. 
Als het doosje helemaal is bewerkt aan de binnen en buitenkant kun je met lijm de vogelverschrikker er op plakken, mocht je liever tape gebruiken pas dan op dat je niet de hele vogelverschrikker met tape beplakt, hij steekt namelijk een stukje over bij het doosje heen.
Ook de randen van mijn doosje kregen nog een decoratief laagje, je kunt daar reepjes designpapier voor gebruiken. Ik heb reepjes gemaakt met een impresslits die van Tim Holtz en die geïnkt met distress inkt. 

Superleuk toch,
Ik heb er inmiddels al 2 gemaakt, dit is de andere.
Voor deze heb ik gewoon wit cardstock gebruikt en dat bewerkt met stempels en een stencil uit de Art collectie met de vogelpootjes.

Laat Halloween maar komen. 

Ik gebruikte voor deze boxjes

Halloween collectie Esther 
1901 Planner Essentials Halloween 01
1902 Planner Essentials Halloween 02
1903 Planner Essentials Halloween 03
De bijbehorende stempelset en
de stempelset van Joset haar collectie waar ik geen nummers van weet. 

Oh en de snoepjes,..... die zijn van Haribo, ik kocht ze bij de Action, geen idee waar ze verder te koop zijn maar er is vast iets lekkers en leuks te vinden. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...dit ziet er toch ook weer super gaaf uit, Marjolijn!

Els zei

en deze had ik gemist Marjolijn, maar is ook erg leuk zo'n pizzadoosje.
Groetjes, Els