donderdag 2 september 2021

Naughty is the new nice

Gisteravond zat ik te kijken naar de live van Lisanne Geerdink en ik kreeg direct zin om aan de slag te gaan met haar idee van een wrecking ball. 

Ik had meteen een idee met deze ondeugende Elf, Guus genaamd. 
Kijk hem eens hangen aan die kerstkrans, de ondeugd.
Tegelijkertijd is hij zo vertederend, zou het dan toch...?
Naughty is the new Nice
En het leuke....
watch the movie!!!

Ik gebruikte voor deze pagina,


Het filmpje van Lisanne komt het E.C.D. kanaal van you-tube maar ik kon het nog niet vinden.

Lisanne dankjewel voor de inspiratie en jullie weer bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Kitty zei

Wat een superleuke pagina Marjolijn! Ik zag m al op FB voorbijkomen :) Echt geweldig hoeveel werk je er van maakt!