vrijdag 3 september 2021

a Jar full of spiders

Zo gauw als het een beetje herfstig weer begint te worden gaat het bij mij kriebelen.
Ik ruik het in de lucht,...
Halloween komt er aan!!!
En aangezien we deze zomer alleen maar herfstachtig weer hebben zit ik al helemaal in Halloween sferen.
En dat betekent vooral heel veel herfst en Halloween fröbelen.
Vorig jaar heb ik in mijn planner de hele maand Oktober in het teken van Halloween gemaakt en dat vond ik zo leuk dat ik besloten heb om dat dit jaar weer te doen.
Nu weet ik dat er heel veel leuks van Elizabeth  Craft designs gaat komen van Esther voor de Planner en van Joset maar dat kan ik helaas nog niet laten zien. 
Maar niet getreurd, we hebben de Mason Jar set 
En daar heb ik deze leuke pagina mee gemaakt voor in mijn planner. 
Het is een shaker pagina en er kruipen dus spinnetjes doorheen. 
Op de achtergrond heb ik met de nieuwe stempel set Long&Tall numbers
de datum er in gestempeld. 
De maand heb ik op de 1 gestempeld met een andere kleur. 
Het spinnenweb is gemaakt met Krimpfolie en de spider web die uit de Halloween collectie van Joset die er al eerder was. 
En dit schattige heksje.....al kijkt ze wel een beetje ondeugend, dat heb ik gemaakt met de
Wat een plezier is het toch om met al die leuke spullen te mogen werken. 
Mijn album voor Halloween is al goed gevuld, ik hoop dat jullie ook al een beetje enthousiast worden want zeg nou zelf, al vier je geen Halloween, dit is toch te leuk!!!
Nog even geduld, dan komt er nog veel meer leuks maar wie weet heb je nu al wat inspiratie om alvast aan de slag te gaan. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Gebruikte spullen van E.C.D. 

3 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuke shakerpagina heb je gemaakt en wat ontzettend leuk met al die grappige spinnetjes en de krimpfolie is ook zo leuk, Super!!
Groetjes, Els

Kitty zei

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met Halloween, maar als ik dan al die leuke spulletjes voorbij zie komen... ;) Gave creatie weer!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Grappig zo een potje vol met spinnetjes. Gelukkig is het nep, je zou het zo in huis hebben, dan begint alles te kriebelen als je eraan denkt. Hihihi. Een schattig heksje heb je ervoor gemaakt en leuke details erbij.

Groetjes, Astrid.