donderdag 9 september 2021

30

Ik kan hem eindelijk laten zien!!!
Deze kaart maakte ik voor Eva haar 30e verjaardag, jeetje, waar blijft de tijd!
Met de superleuke die-set van Tim Holtz was dit niet moeilijk om te maken. 
Mary Poppins is wel een van haar favoriete, zowel de film als de persoonlijkheid. 
Ik heb heerlijk zitten fröbelen aan deze kaart, zelfs de naaimachine kwam er aan te pas. 
Het hartje past met een beetje moeite in de dome, Het geeft toch net even iets extra's. 
Aan de achterkant verwerkte ik een envelopje waar ik een persoonlijke felicitatie en brief in heb gedaan.
Met het standaardje kan de kaart ook staan, dat is wel zo leuk! 

Ze heeft hem inmiddels gehad en ik weet zeker dat hij een plekje krijgt bij haar plekje. 

Bedankt weer voor je bezoekje en tot snel
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Els zei

Deze post heb ik gemist Marjolijn en is zo leuk met de schudbol.
Leuke kaart voor je dochter.
Groetjes, Els