dinsdag 27 oktober 2020

Haunted house

Vorige week kreeg ik zo'n leuke Halloween post van Jolanda dat ik besloot om ook nog een Halloween kaart te maken.
Met de leuke nieuwe Die-sets van Tim Holtz is dat eigenlijk een eitje natuurlijk.
Ik heb het huis uit de voorkant van de kaart gestanst en aan de binnenkant het huis weer er in geplakt.
En dan kan het aankleden beginnen en daarmee de lol want het blijft leuk. 
Ook het prachtige hek is gemaakt met een Die-set van Tim.
Het meisje met de pompoen is met een Die-set van Sizzix gemaakt, ook superleuk!
Achter de opening heb ik met een stuk transparante sheet gewerkt het spinnenweb staat er al op. 
Ik heb dat met de naaimachine vastgezet,  en hier de rest van de optocht.
Kijk hoe leuk!!
En dan de verrassing, met embossingpoeder van Wow! glow in the dark heb ik heb hek, de vleermuisjes en de maan bewerkt.
Als je het dan even in het daglicht houdt en dan in een donkere kelder, brrrr, dan begint het echt te leven. 

Happy Halloween allemaal!!

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Echt zo super gaaf, Marjolijn. Knap gedaan!

Scrappiness zei

Jaa hij staat te pronken hoor, en in het echie vallen de mooie details nog meer op dan op de foto's. Spannen spul, dat glow in the dark. Superbedankt voor je mooie kaartje!