maandag 12 oktober 2020

Happy Halloween tag

Het is weer oktober en het komt steeds dichter bij....
HALLOWEEN!!!!
Ook dat zal er dit jaar natuurlijk heel anders uit zien en de meeste feesten zullen niet door gaan. 
Erg jammer maar het is niet anders, we maken het thuis maar gezellig en kleden de boel een beetje aan, 
een pompoensoepje en spannende films kijken, dat is ook leuk!

Ik maakte voor het Blog van Elizabeth Craft Designs deze tag,
hij kan zo in de planner. 
Met de 2 stansen uit de set Planner Essentials 7 maakte ik een dubbele pagina met een opening er in. Dat deed ik door een vel A4 zwart cardstock dubbel te vouwen en dan de kleine tag gelijktijdig uit de grote tag te snijden. 
Tussen de pagina's heb ik een stukje flock-sheet geplakt, het spinnenweb voelt echt lekker zacht aan en je kunt dus leuk door de pagina heen kijken. 
Je kunt hier een klein beetje zien wat ik bedoel, helaas staat de kleinere stans niet op de foto maar je ziet de snijlijnen wel, en de rand met gaatjes ;)
Dan begint het leuke werk, het aankleden en oh wat heb ik daar toch een lol aan beleefd. 
Vooral ook de kaarsjes maken en de leuke wax zegel!
De kaarsje maakte ik van een rietje dat ik aangekleed heb met papier en een lijmpistool, daarna een kleurtje geven lontje er in en klaar!
Ik werd geïnspireerd door een cadeautje dat ik van mijn lieve vriendin kreeg voor Halloween, zij had daar ook van die prachtige kaarsjes op gemaakt. 
Weinig werk en leuk resultaat, veel lol voor bijna niks dus!
En voor de zoveelste keer heb ik mijn bloemen wéér op zijn kop geplakt, ik moet er bijna zelf om lachen maar ach, het is voor Halloween dus waarom ook niet. Ik kleurde ze in met de ECD aquarel verf. 

Gebruikte materialen:
Planner Essentials 7
Planner Essentials 24
Planner Essentials 17
Budding florals 1758 (Charlene&Ilse)
Planner labels, 1658
Planner months 1657
Reinforcers (2)
Watercolor Palette

Ik heb nog een album gemaakt voor Halloween maar dat kan ik helaas nog niet laten zien dus dat houden jullie tegoed. 

Bedankt voor je bezoekje weer en tot snel hoop ik.
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Lenet zei

oohh wat gaaf zeg, die kaarsjes !! Wat een geweldig idee.

Je@net zei

Zeg je Halloween, dan zeg je Marjolijn. Wat een super leuke tag is dit geworden!

Jolanda Goes zei

Heel mooi en weer veel te zien. Supergaaf, de kaarsjes en dank je wel voor de uitleg.