woensdag 14 oktober 2020

D.D.Numbers (No1)

December begint in zicht te komen en om goed voorbereid te zijn ben ik alvast begonnen aan het maken van mijn datum nummers. Ik weet niet of ik ze allemaal als zodanig ook ga gebruiken maar het is ook erg leuk om te doen. Lekker kleine projectjes, al zegt dat niets over de tijd die ik er mee bezig ben.
Vandaag laat ik jullie dag 1 zien. 
Ik heb lekker zitten prutsen, eerst alle 31 datums gemaakt en daarna ben ik gaan spelen. 
Eventueel kan ik er nog een foto achter plakken, ik weet nog niet hoe ik ze verder ga gebruiken maar je ziet ze vast later terug in mijn December Daily.
Ik leg altijd een notitiebriefje naast bij mijn werkplek neer zodat ik kan noteren welke producten ik heb gebruikt.

Leuk dat je weer even aan kwam wippen,
bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Jolanda Goes zei

O wow, deze clustertjes zijn al zo mooi van zichzelf dat er eigenlijk niks meer bij hoeft.