dinsdag 1 september 2020

Birthday-girl

Mijn lieve vriendin is jarig en dat moet gevierd worden. 
Het blijft lastig in deze tijd maar met z'n tweetjes moet het kunnen. 
Ik heb geen kaartje voor haar gemaakt maar een heel leuke home-deco.
Die laat ik nog niet zien maar wel de verpakking er omheen. 
Zo'n kale tas is ook maar niets dus daar moest iets leuks aan.
Ik heb een envelopje gemaakt, met jaja de envelop uit de side kick planner essentials. 
Op de envelop heb ik een van de lieve meisjes uit de ART collectie geplakt. Ze is ingekleurd met de watercolor palette van E.C.D.
Het tagje is met de birthday sentiments set gemaakt, daar hoort ook een Die set bij. 
Het stukje linkt is blanco maar kreeg een laagje distress inkt.
De happy birthday komt uit eigen collectie, die kreeg een laagje alcoholinkt.
Ook deze tag is uit die set. 
Alles is gestempeld met distress inkt en daarna bewerkt met distress inkt.
Het bedeltje kreeg ook een beetje alcohol inkt.
Uiteraard mag het slingertje niet ontbreken, dat maakte ik met Planner essentials set 23 en 27 
Alles kreeg ook nog hier en daar een beetje zwarte accenten die ik maakte met de stempelsets 
Dit heb ik aan de tas geknoopt met een groot lint,
Verder geen poespas want dat zit IN de tas!!
Een geslaagde verpakking al zeg ik het zelf, en zo zie je dat de planner dies, voor veel meer doeleinden te gebruiken zijn dan alleen maar in je planner.

Hopelijk heb ik jullie weer een klein beetje inspiratie kunnen geven. 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgend project,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat ziet dat er allemaal leuk uit, Marjolijn. Daar zal je vriendin blij mee zijn geweest!

Kitty zei

Wat een mooitje weer, de tas vrolijkt hier helemaal van op!

Bernadet zei

Dit is me toch een potje gaaf gemaakt Marjolijn.
Ik vind 't helemaal te gek.
Ben benieuwd naar de home-deco die we nog niet mogen zien;)