woensdag 12 augustus 2020

Beware!!


Wie mij een beetje kent weet dat ik gek ben op Halloween, ik hou van verkleedfeestjes, themafeestjes en alles wat met heksen te maken heeft, in een vroeger leven zal ik vast ooit een heks zijn geweest, hihi.
Dit jaar maak ik dus een Oktober day by day zodat ik af kan tellen naar de 31e, 
HALLOWEEN
Vandaag laat ik jullie pagina 1 van mijn Halloween Day By Day zien. 
Ik werk in de sidekick planner, een heel leuk formaat voor deze speciale maand.
Deze keer maakte ik een planner pocket top loading, net als in de grote planner Deze maakte ik zelf met een beetje fantasie, hoe ik dat gedaan heb had ik al laten zien op mijn blog. Mocht je dat nog eens willen bekijken dan heb ik hier een linkje naar dat bericht. Pocket Insert Sidekick

 Nu heb ik de Pocket insert verder afgewerkt en is het de 1e pagina van mijn Halloween DBD. 
Het leuke heksje en de vleermuizen (halloween party) stempelde ik op soft finish cardstock en kleurde ik in met  de watercolor palette.
Met de Note pieces P.E. set maakte ik de tag die er in zit, ik werkte hem af met de tab uit de planner filmstrip set, daarmee maakte ik ook het frame voor de foto die er straks in kan. Dat zie je op de foto hieronder. De lantaarntjes komen uit de Art journal set streetlights.
De pagina is afgewerkt met reinforcers uit de P.E. set 11
De datum maakte ik met filmstrip numbers
Deze leuke hanger, waar misschien nog wel meer aan komt later, maakte ik door de stempels uit de Halloween partyset op shrinkfolie te stempelen. Ze zijn ingekleurd met potlood, ik heb ze voorzichtig uitgeknipt, een gaatje gegeven en met de heattool laten krimpen. Hier en daar heb ik een accentje aangebracht met de gellyroll pen, wit en ze kregen een laagje glossy accents. 

Het begin is er. 
De komende tijd volgen er nog veel meer Halloween pagina's van mij.

Voor nu,
bedankt weer voor je bezoekje,
liefs Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een mooie creaties weer. De krinpfolie is echt een heel leuk effect.
Groetjes, Chantal S

Je@net zei

Oooooh...dat ziet er allemaal weer super gaaf uit, Marjolijn!

Kitty zei

Wat maak je er toch altijd een hoop werk van en met prachtig resultaat! Die hangers zijn ook geweldig, ik moet toch ook eens wat vaker krimpfolie gebruiken.