zondag 9 augustus 2020

My best friend!

Weer een nieuwe groeps-post op het E.C.D. blog en dit is mijn bijdrage.
Het onderwerp deze keer is, wie of wat heb je het meest gemist gedurende de corona periode.
Nou, voor mij is dat overduidelijk, mijn beste vriendin.
Inmiddels hebben we elkaar al weer 2 keer gezien en zelfs een knuffel gegeven want oh wat had ik haar gemist.
In normale tijden zien we elkaar bijna wekelijks en scrappen we samen, kletsen, lachen en bespreken we onze perikelen. Dat laatste doen we nog, via WhatsApp  maar dat is het toch niet helemaal natuurlijk. 
Foto's maken we zelden van ons samen en gelukkig kon ik er een van haar vinden gemaakt tijdens een uitstapje naar een tuincentrum. 
We hopen op betere tijden en intussen houden we elkaar op de hoogte. 
Lieve Daan, ik mis je xxx
Ik heb eens wat oudere Dies tevoorschijn getoverd want ze blijven zo leuk om te gebruiken! 
En uiteraard het papier van Esther, reminiscence
Planner Essentials  half heart page set en daarbij de filmstrip en P.E.2 voor de tag. 
Op de rand heb ik gestempeld met de teksten uit de stempel-set family en important memo
De tekst is gestempeld met de letters uit de morning letters set.
Aan het tagje heb ik een tabje gemaakt, ik heb er later wat journaling op geschreven maar dat is privé dus ik heb de foto vooraf gemaakt, ik heb een soort bandje gemaakt van papier waar de tag in geschoven kan worden anders viel hij over de tekst van de stempel. 

de reinforcers en de filmstrip heb ik van shimmer sheetz gemaakt, dat is echt heel leuk spul en het glanst heel mooi. 

Ik ben eigenlijk best benieuwd wie of wat jullie het meest gemist hebben dus barst maar los!!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: