woensdag 15 juli 2020

July

De eerste week van July zit er al weer op!!
Het was een bijzondere week want ohhhhh eindelijk kreeg Sarah haar felbegeerde diploma, wat heeft ze er hard voor gewerkt!
Ik ga er nog een aparte pagina over maken natuurlijk maar in dit weekoverzicht kan het natuurlijk niet onvermeld blijven. 
Het papier links is designpapier, ontworpen door Esther,  Reminiscence heet het. Een prachtige set met allemaal kleine details van vroeger er in. Je blijft kijken en genieten van het papier.
De rechterpagina heb ik zelf gemaakt op soft finish cardstock 300 grams. 
Daar heb ik met een stencil, de mandala, en structuurpasta op gewerkt waarna ik het bewerkt heb met oxide inkt en daarna nog een laagje embossing-poeder gegeven. 
Daar komt dat mooie glansje vandaan. 
Aan de tagjes heb ik lintjes gemaakt waar ik de dagen van de week op heb gestempeld met de leuke nieuwe sets die bij de sidekick planner horen. 
Je kunt ze uiteraard ook in de personal planner gebruiken.
De pockets heb ik zo opgeplakt dat de tagjes er achter kunnen. 
Daar staat in het kort op wat ik die dag gedaan heb, Het is niet veel want het is rotweer en buiten werken doe ik niet veel behalve lekker fröbelen in mijn hobbyhok.
Ja, en dat heb je goed gezien, TOP secret, ik ben begonnen aan een heel groot project en ik zeg er lekker niets over,  nee zelfs niet in mijn planner want stel dat ik per ongeluk een foto openbaar zet. 
Dat kan echt nog niet want ik wil het pas laten zien als het helemaal af is. Wel maak ik daarnaast een paar pagina's in mijn planner met
 "the making of"
Maar ook die laat ik dan pas zien natuurlijk. ;)
Hier zie je goed het laagje structuur met daarover de embossingpoeder. 
Ik vind het een fantastisch mooi resultaat geven. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Lekker creatief bezig, Marjolijn. Ziet er super mooi uit!

Chantal zei

Wat een schitterende pagina's. De kleuren zijn geweldig.
Groetjes, Chantal S