maandag 20 juli 2020

July week 3

Wat vliegt de tijd, de dagen worden al duidelijk korter en s avonds zitten we buiten alweer met lampjes aan. 
Ik had een weekje vakantie, een heel gezellig weekje was het.
Ook weer eens flink gepoetst in huis, dat was nodig en heerlijk aan mijn project gewerkt, nee, ik zeg er niets over!!
Verder ons nichtje bezocht in Limburg en een heerlijke BBQ met familie. 
Dit is de pagina die ik er van gemaakt heb.
Links als basis het Reminiscence papier gebruikt, rechts het rusty weathered papier.
De linkerpagina heb ik bewerkt met distress texture paste crackle en Color burst lemon yellow.
.Het papier kan niet zo goed tegen vocht merkte ik, de pagina is aan de achterzijde nu wat bobbelig geworden, jammer maar niets meer aan te doen. 
Het meisje is gestempeld en ingekleurd met aquarelverf.
Boven in het vlopje zit een tag met daarop een foto en achterop wat tekst, niet meteen in het zicht en toch leuk om terug te kijken. 
Wijnen, wijnen, hihi, ik doe het bijna nooit maar deze avond heb ik bijna een fles leeg getuterd, hij was ook zo lekker!! En met lekker eten en veel water erbij gaat dat meestal wel goed. 
Het kadertje om de foto maakte ik met diverse Dies uit de planner collectie. 
Hieronder kun je een beetje zien hoe ik het gemaakt heb. 
Leuk toch?
Deze Dies zijn uit de Note pieces Die set en het wijnflesje met glas is met de Planner Essentials 24 gemaakt.

Week 4 is inmiddels begonnen, nog 2 dagen vrij om heerlijk aan mijn project (en aan mijn skills) te werken en dan weer aan de slag.
Een drukke periode want het is vakantie dus extra werken en minder fröbelen maar dat is ook leuk om te doen.

Oh ja, als je op de linkjes klikt kom je bij de producten die ik gebruikt heb voor deze pagina. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Marjolijn.
Geniet nog van je laatste vakantiedagen!

Chantal zei

Mooie creaties.
Groetjes, Chantal S