vrijdag 31 januari 2020

Light of my life!

Mijn 1e Valentijn projectje van dit jaar. 
Een kaartje met.........
een lampje er in!
2 zelfs, het was de 1e keer dat ik dat deed en het werkt. 
Het klemmetje zit er even aan zodat ik een foto kon maken als het lampje brandt. 
Als je op het hartje drukt gaat het licht branden. 
Ik vind het zelf een heel geslaagd kaartje!!

Het papier is van Echo park, al een oudje maar wie wat bewaard!!!
De lampjes zijn gemaakt met de Dies uit de Planner Essentials set 20 en de tekst is gemaakt met diverse alphabetjes uit de Planner Essentials set 23 Alphabet Retro trio
Hier een foto van hoe het er uit ziet onder de bovenste laag van de kaart. Ik heb gesoldeerd, van Theo geleerd en dat gaat mij steeds beter af. 
Er staan een heleboel filmpjes op you-tube hoe je dit kunt doen dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. 
Dat kan ik vast niet beter. 
Via de link zie je een filmpje van HobbyVision.

Ik heb, in plaats van plakband, het batterijtje vastgeplakt met een druppeltje glossy accents en de lampjes vast gesoldeerd, dat laat echt niet meer los! en ik doe een strookje mica tussen de batterij en het flapje dat je er uit moet trekken om het lampje te kunnen laten branden, dat voorkomt dat de batterij leeg loopt als er druk op komt te staan tijdens het post traject. 

Nou ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Echt een super gaaf kaartje, Marjolijn!

Scrappiness zei

Stoer dat je kan solderen! Echt gaaf kaartje geworden.