vrijdag 7 februari 2020

This is love..........

Het is bijna Valentijnsdag en dan begint het bij mij te kriebelen om met iets liefs aan de slag te gaan. 
Normaal gesproken ben ik niet zo van de hartjes maar voor deze dag mag het.
Er worden ook niet zoveel persoonlijke foto's gemaakt hier, niemand wil op de foto !!
Deze vond ik zomaar ergens in mijn galerij, en ze zijn nog vrij recent ook.
Ssstttt, ze weten het niet. Maar zeg nou zelf, deze foto's mogen toch best gezien worden? 
In ieder geval, mijn hart gaat sneller kloppen als ik er naar kijk. 
Dit is mijn familie en "this is what matters most"
Wat een gezegend mens ben ik. 
Ik heb heerlijk zitten spelen met Echo Park papier en Planner Essentials Dies en stempels.
Die lampjes, ik vind ze zo leuk!
Mat de labels heb ik een soort tagje gemaakt waar achterop een boodschap staat voor Theo, die houd ik privé natuurlijk :).
Een vrolijke pagina in mijn Planner weer.
Dit zijn de gebruikte Dies.
Hier zie je de gebruikte stempels.

En hier een lijstje van de gebruikte materialen.

Planner Essentials 5 "love" onder de foto links, 
Planner Essentials 20 de pagina's, "love" rechts boven en de lampjes.
Planner Essentials 25 de bloemetjes achter de foto's.
Planner Essentials labels, achter de foto links. en de hartjes reïnforcers.
Reïnforcers bloemetjes en ringetjes
Oh en kijk eens! ook de rondjes uit de reïnforsers heb ik her en der over de pagina geplakt. 
Stempelset CS125 patterns 2, de randen van de kleine hartenpagina heb ik daar mee bewerkt.
Stempelset CS121 remember, daar komen de leuke teksten en het potloodje vandaan. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat mooi gedaan, Marjolijn!

Scrappiness zei

Gaaf!! Wat een leuk gezin heb je toch. Mooi bij elkaar zo. Eigenlijk zou er nog een fotootje van jezelf bij kunnen. Wie wil er niet op de foto zei je....? ...ik heb een gezin dat niet op de foto wil (of ik krijg ze niet meer) en maak daarom haast geen layouts meer. Maar dit, met die planner, dat is leuk! En kan ook goed met semi-mislukte foto's van je smartphone.
PS bedankt ook dat je de materialen er even naast hebt gelegd. Dan word ik tenminste nog hebberiger :P.