dinsdag 28 januari 2020

HipHip Hooray!!! En een nieuwtje.....

Eerst het nieuws, want wat ben ik er trots op en wat vind ik het leuk om dit te mogen doen.
Sinds Januari mag ik deelnemen aan het
Zo leuk!!!
Ik was al helemaal verliefd op de planner en alle Dies en Stampels maar dit maakt het een nog groter feestje!!!

Dit is mijn 1e pagina die ik echt maak met de nieuwe sets dies die uitgebracht zijn. 
Te veel om op te noemen en eigenlijk wil ik met alle sets tegelijk spelen maar ik moet me een beetje beheersen, anders wordt het een rommeltje !!

En de al eerder uitgebrachte sets zijn natuurlijk niet minder leuk om mee te spelen dus die wil ik ook lekker gebruiken.
Voor mij meteen ook een extra stimulans om aan mijn planner te werken dus dat 1x per week wordt misschien wel vaker. 

Snel maar even verder kijken dus!!
Voor bijzondere gelegenheden heb ik besloten om aparte pagina's te maken in mijn E.C.D.planner. 
Sarah's verjaardag heeft dus een eigen plekje gekregen.
Hier zit alles in verwerkt.
Kijk eens! Een compleet verslag met leuke tags en een boekje.
En zien jullie die prachtige verjaardagstaart? Alle complimenten daarvoor moeten naar Eva, Zo mooi en lekker!!!
Voor de basis gebruikte ik uit de nieuwe sets Planner Essentials 22 waarbij ik aan de achterkant de die van de Planner Essentials 4  gebruikte om er een soort envelop van te maken. Aan de zijkant maakte ik hem dicht met de reinforcers uit set Planner Essentials 7.
Het boekje maakte ik me Dies uit dezelfde set 22 en het geheel is aangekleed met stempels CS160 en de Planner Essentials months, patterns en ook uit de nieuwe set Planner Essentials 27 het retro numbers trio. 
Daarnaast maakte ik er een tag in waar een folder op zit, allemaal met Dies uit de Planner Essentials set 26 en uit set 8 komt de tekst. De folder is van vellum gemaakt zodat je er een beetje doorheen kunt kijken. Ook hier heb ik stempels gebruikt CS134.  
Ik ben gek op slingertjes, vooral bij verjaardagen en feestjes, en ik vind het dan ook erg leuk om ze zelf te maken. Dat kan heel goed met de Planner Essentials retro numbers set 26, daar zitten 3 verschillende vlaggetjes in, 3 maten zelfs!! Daar kun je dus helemaal los mee gaan. 

Ik hoop dat jullie ook een beetje geïnspireerd raken door mijn pagina.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

Geen opmerkingen: