woensdag 13 augustus 2014

Project life week 32

Ik heb al een behoorlijk tijdje de spullen in huis maar moest echt mijn draai er in zien te vinden.
Daarnaast had ik een beetje moeite met het printen van de foto's, toen geen tijd, daarna weer veel te mooi weer maar nu het weer wat minder is had ik eindelijk de tijd en zin om er aan te beginnen.
Ik wilde eigenlijk met Januari beginnen maar achteraf vond ik dat zo lastig dat ik daardoor ook maar bleef uitstellen. Nu ben ik gewoon begonnen met de afgelopen week en de weken daarvoor en werk ik langzaam terug en wil meteen de recente dingen bij gaan houden.
Mijn idee is om dagelijks een foto te maken van heel gewone dingen die ik doe of dingen die ik met mijn gezin doe.
Ik heb gekozen voor een 12x12 album omdat ik graag wat ruimte heb om te werken.
Dit is allemaal nog een klein beetje simpel voor mijn gevoel maar ook daar zal ik mijn draai wel in vinden.
Ik heb gebruik gemaakt van de project life core kit edition jade van Becky Higgins.
Erg handig en leuk om mee te werken, wat ik erg leuk vind in de kit zijn de journaling kaartjes die je ook dubbel kunt vouwen en waar je veel meer tekst in kwijt kunt.
Zo blijft het leuk om naar te kijken en kan ik toch mijn verhaal kwijt, ook als het eens een beetje privé is.
In ieder geval is dit mijn eerste project life projectje.
 
Ik vind het superleuk om te doen en hoop zo een stukje van mezelf achter te laten voor mijn kinderen straks.
Al hoop ik dat dat nog heel erg lang gaat duren natuurlijk!!!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

7 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Gewoon beginnen, dan komt het vaak wel! Maar heel leuk geworden! Gezellig knutselplekje heb je!

Wilma Voermans zei

Ik vind de paginas mooi! Er zit wel een soort rust in! Project life is zo leuk en je kunt al je spullen en oude papier opgebruiken. En je bent niet achter hoor, iik heb nog van mijn hele leven fotos in kisten, aiiiii

Unknown zei

Wat leuk dat je met project life bent begonnen Marjolijn! Dat word een mooi naslagwerk om regelmatig in terug te bladeren. Je zult je draai wel vinden in dit project. Het zal je steeds makkelijker af gaan en dan wordt het ook makkelijker om het vol te houden. De pagina's zijn nu al super!
Ik heb nu wel een grote mond, maar ik heb al maanden spullen liggen waar ik nog niets mee gedaan heb! Nu ik jouw pagina's zie beginnen mijn handen te jeuken........

Kitty zei

Heel leuk Marjolijn, je schrijft zo een stukje van je eigen geschiedenis. Ik ben niet zo goed in langlopende projecten, zou daar best wat beter in willen zijn. Over het algemeen maken we toch eigenlijk te weinig foto's he? Het is erg leuk om die dagelijkse dingen vast te leggen!

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Marjolijn. Geweldig toch om zo lekker veel foto's op een ontzettend leuke manier te verwerken!

Brendaxx zei

Het begin is er nu, je gaat vast een geweldig PL maken! Ik vind het superleuk om te zien bij anderen, maar ik kom er zelf nog steeds niet toe om ook te beginnen. Mijn hart ligt meer bij layouts en kaartjes denk ik. Terwijl zo'n PL juist zó leuk is "voor later". Omdat daar ook de alledaagse dingen in staan die je op een LO niet zo snel zou scrappen misschien.
Hé de groetjes en een fijne dag!

sylvana zei

ziet er echt super uit. Doe gewoon wat er voor jou het beste uitkomt. Tijd maakt niet uit