maandag 18 augustus 2014

Candy bij Stampin your Way CHALLENGE blog

Vandaag kwam ik via Saskia op het blog van
deze leuke actie tegen.
Zij geven een candy weg en niet zomaar één.
Nu ben ik al helemaal verslaafd aan de fantastische spullen van Stampin up,  mijn portemonnee iets minder, en er kan altijd nog meer bij!
Daarnaast wil ik al een tijdje mee gaan doen aan de challenges, helaas ontbreekt het me aan tijd maar
als ik dit zie begint het al helemaal te kriebelen bij mij.
Wie wil dit nou niet hebben?
De candy gaat er uit als 50 mensen dit bericht hebben geplaatst op hun blog, ik dacht dat gaat als een lopend vuurtje rond en die candy is er uit voor je het weet.
Toch zag ik dat ze  nog wel wat hulp kunnen gebruiken en jij dus een kans op al dit moois.
Ook als je nog niks hebt van Stampin Up mag je meedoen, de voorwaarden zie je via de link naar het blog van het challengeblog hierboven.
Doe dus gewoon gezellig mee en pak die kans op al dit moois.
 
Succes of liever uhhhmmm, niet want eigenlijk wil ik dit wel heel graag hebben.
 
Bedankt voor het kijken en
doe er je voordeel mee,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Saskia zei

Dank je wel voor dit leuke, lieve bericht!

Je@net zei

Zal eens gauw gaan kijken!