donderdag 28 augustus 2014

Project life week 34

Weer een pagina af van mijn PL. Ik heb deze keer kaartjes gebruikt uit de core kit aqua edition van Project Life.
Het is weer een beetje puzzelen geweest maar uiteindelijk toch gelukt.
Deze keer heb ik er voor gekozen om uitsluitend gele kaartjes te gebruiken behalve het hart.
Verder geen poespas alleen wat stempels gebruikt.
 
Inmiddels is week 35 al weer ruim voor de helft voorbij dus ik kan weer aan de slag!
sommige geven aan nooit genoeg foto's of situaties te hebben om 2 pagina's vol te krijgen, ik heb eerder moeite om het allemaal in te passen. Kom eigenlijk zelfs nu nog ruimte te kort.
 
Oh ja, en nog even dit, vergeet deze prachtige SYWCcandy niet!
Even lezen wat je er voor moet doen, dat kan hier!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Wat leuk geworden Marjolijn! Geel is ook altijd goed! Wat is jouw dochter ook creatief zeg!

Unknown zei

Wat leuk je pagina's Marjolijn.Knap dat je project life doet... ik zou het een hele opgave vinden om bij te houden.

M@ureen zei

Oh wat gaaf Marjolein! Mooi gedaan hoor!
Ik was van plan om mijn foto's van India 2012 na de zomervakantie te doen maar dat moet ik helaas nog even laten liggen :-(

Greetz,
Maureen.

Je@net zei

Ziet er weer leuk en gezellig uit, Marjolijn!