dinsdag 2 februari 2010

Week 3&4 van mijn jaaroverzicht.

Week drie van mijn jaaroverzicht. Vrienden was het thema. Hopelijk kun je op pagina twee mijn tekst goed lezen.
Het weekoverzicht zit weer in de envelop met als hoofdthema de kapper deze week. Mijn haar is weer superkort. brrrr Echt koud met dit weer.
Week vier, Koopjes, ja ik heb er niet veel mee, alhoewel????? Het heeft ons weer veel geld gekost deze week.
En weer het weekoverzicht en om in de koopjessfeer te blijven een foto van onze nieuwe TV.
Dit was het weer, op naar week 5.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden,

Groetjes Marjolijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje wat maak je dit erg leuk Marjolijn en je houdt het nog vol ook.....geintje hoor, leuke en lieve onderwerpen komen aan bod.
Zoals, wat je hebt geschreven over Theo...lief hoor en je haar is geweldig, staat je goed meis (lekker ding, hi hi)

Doe je alle bladen in een album met BIA? per week of per maand?? want 1 jaar zal wel erg dik worden..... super hoor meis.

lieve groet Lilian xxx

Scrappiness zei

Wauw wat leuk is dit zeg! En je fotografeert op deze manier ook weer eens andere dingen. Het is nu al super en als dan je over een paar jaar je album weer eens doorbladert blijk je zoveel alledaagse dingen weer vergeten te zijn. Dan ben je denk ik heel blij met zo´n jaardocument. Prachtig papier heb je er ook voor gekozen en leuk de vlopjes. Hou vol, het is super!

Wiebine zei

Prachtig boek gaat dat worden zeg en wat een mooie layout van je dochter !! wauw,
groetjes,
Wiebine

NicoleJ zei

Wat leuk zo'n jaaralbum..... dat wordt later echt een dierbare herinnering.
Je hebt het mooi verwoord (de journaling over vriendschappen) en vind je layoutjes geweldig!