woensdag 17 februari 2010

Almost spring!!!!

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk is het gelukt.
Bij scrapfever had Marjon een chinese whispers voor kaarten georganiseerd.
Er wordt dan een sketch van een kaart naar de eerste in het deelnemersrijtje gestuurd en die maakt naar aanleiding daarvan de kaart. Dat kaartje wordt als voorbeeld doorgestuurd naar de volgende. En zo verder, dit is mijn kaartje geworden. Als je de rest wilt zien en de sketch moet je hier even kijken.

Een foto van dichtbij, het papier is van Sassafrass, zo lekker vrolijk. De rand is gemaakt met een rand en hoekpons van M.Stewart.

De bloemen zijn gemaakt van stof. De rondjes en scalloppped cirkels heb ik met de nestabillities gesneden. Ik vind ze superleuk geworden. De hartjes en het blaadjeslint maken het af.
Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie er van vinden. Alvast bedankt voor het kijken
Groetjes weer, Marjolijn.

6 opmerkingen:

Ellen zei

dat is nou een echte lentekaart, lekker frisse kleurtjes en prachtbloemen van stof

leuk ook om te lezen dat de chinese nog steeds loopt.

Bea zei

Wowh wat een mooi kaartje zeg , erg leuk hoe je de bloemen hebt gemaakt , leuke stofjes !
Laat de lente nu maar komen , die sneeuw gaat zeer doen aan de ogen ! hahah
groetjes bea

Anoniem zei

Wat een lekker vrolijk kaartje, ja ja laat de lente maar komen, er leuk die blommen, geweldig gedaan weer Marjolijn.

lieve groet Lilian

Sandra zei

Ontzettend leuk geworden! Lekker fleurig! Ik had al enorm zin in de lente..en jouw kaartje maakt het alleen maar erger!

Scrappiness zei

Wat een superleuk kaartje is het geworden. Mooi met de stoffen bloemetjes en schattig papier!

Kim zei

Ik vind het echt een superkaart wordt er helemaal vrolijk van! Kom je zondag ook naar de rommelmarkt??

Groetjes Kim