woensdag 5 september 2018

Enjoy your day!

               Is hij niet lieffff, die Gnoom? 
De stempeltjes kreeg ik van mijn lieve vriendin Daan, zo ontzettend leuk zijn ze. 
Dit plaatje is ingekleurd met aquarelverf.
Het kaartje kwam ik tegen op het Noor! blog, een S.O.L. was het, zo leuk dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan
Ik moet zeggen dat het nog best een klusje was de eerste keer!
Inmiddels heb ik het al een paar keer gemaakt en gaat het steeds beter.
De 3D sterren voorop vind ik ook zo gaaf, gemaakt met een stansje van Noor! 
 Als je het kaartje opendoet schuift er een ander kaartje voor.
Ik had een filmpje gemaakt maar dat krijg ik niet geplaatst op mijn blog.
Maar je ziet zo ook wel een beetje wat de bedoeling is. 
Als het kaartje helemaal open is zie je dus dit plaatje ipv de Gnoom.

Inmiddels heb ik zo nog 2 kaartjes gemaakt maar nog niet gefotografeerd dus die komen later aan bod.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

dinsdag 4 september 2018

Slot Loevestein (S.S.L. creatijd)

Deze lay-out maakte ik voor een Secret Scrap Lift bij Creatijd, ik kon wel een beetje inspiratie gebruiken en dat is gelukt.
We zijn in de vakantie een bezoekje gaan brengen aan slot Loevestein. Altijd de moeite waard vind ik en weer een beetje geschiedenis les gehad. 

Het was  leuk om weer eens mee te doen aan zo'n activiteit.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

maandag 3 september 2018

Home sweet HALLOWEENhome!

Dat is lang geleden!!!
Veel te lang maar ik ben weer lekker aan het fröbelen. 
De warme hete zomer en het gebrek aan inspiratie en zin zijn de oorzaak dat er even niets gebeurde hier. 
Maar, ik heb de zin en inspiratie weer terug en door de herontdekking van Stampin'Up! ben ik weer lekker aan de slag. 
Dit huisje maakte ik met de ontzettend leuke "Home sweet home" set van S.U. en voor de aankleding heb ik lekker mijn Noor stansjes ook gebruikt. Wat een genot dat gepruts, dit is nog maar een 1e huisje en een beetje geëxperimenteerd. Er zijn zoveel mogelijkheden!!! Ik vrees dat ik de komende keren alleen maar leuke huisjes ga laten zien. 
Het papier komt uit mijn verzameling Halloween papier en zwart cardstock.
De rand is bewerkt met flower soft.
de paddenstoelen zijn gekleurd met distressinkt.
Sarah vroeg al of ik weer een advent kalender ging maken met deze huisjes.
Grappig dat ze dat nog steeds leuk vind. 

Bedankt weer voor jullie bezoek en reacties, ik ga niets meer beloven maar hoop weer vaker iets te laten zien op mijn blogje. 

Liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

donderdag 12 juli 2018

Happy Home....


Mijn nichtje gaat samenwonen en dat vraagt om een kaartje natuurlijk.
Ik heb deze keer een stencil van DDBD gebruikt en papier van Joy en verder mijn Stampin'Up! spulletjes weer eens tevoorschijn getoverd.
De stempeltjes heb ik ingekleurd met Derwent Soft potloden, dat was lang geleden!!
De vlaggetjeslijn heb ik gemaakt met de pons van S.U.
Het vliegertje is gemaakt met een Noor! stansje, lekker vrolijk zo.
Deze tasjes maakte ik voor een vriendin van Sarah, zij kreeg voor haar verjaardag 2 cactusjes en hoe verpak je die nou? 
Tja, ik heb dus van boterhammenzakjes maar cadeauverpakkingen gemaakt.
Ook hiervoor eens gaan speuren in mijn Stampin' Up! papiercollectie. En stempels en stansjes van S.U. gebruikt. Ze blijven echt superleuk!!
Ik vind ze lekker vrolijk geworden.

Eerlijk de inspiratie moest uit mijn tenen komen, ik had dan ook al even niets gemaakt.
Had mezelf een koopverbod voor hobbyspullen opgelegd, minimaal 1 maand en..... het is me gelukt. Ondertussen heb ik alles eens gesorteerd en uitgezocht. Ik schaam me echt dood zoveel als ik hier in huis heb. Maar Theo zegt altijd, een hobby mag geld kosten, tja dat is dan wel zo maar zoveel spullen en heel veel nog nooit gebruik, papier dat sonde is om een schaar in te zetten en nu ligt te verkleuren, neen, dat doe ik niet meer. Heel eerlijk ik ben er wel blij mee nu. 
Voorlopig ga ik echt eens heel selectief spulletjes aanschaffen en echt eens aan de slag met wat ik heb. 


Dus lieve fabrikanten en ontwerpers, alsjeblieft, niet te veel leuke spulletjes en papier ontwerpen!!!


Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

dinsdag 5 juni 2018

Relax....


Er komen weer een aantal verjaardagen aan dus ben ik weer eens wat kaartjes aan het maken.
Met de nieuwe ticket-mal van DDBD is dat geen straf. 
En wat vinden jullie van dat lantaarntje
is het geen schatje...…?
Aan het lantaarntje heb ik met een ijzerdraadje een hengseltje gemaakt. 
Dat lantaarntje vraagt natuurlijk om een lampje er in, ik vind het nog steeds een heel gepuzzel maar het is weer gelukt.
Als je het labeltje er uit trekt en dan op push drukt gaat het lampje branden.
Nu maar hopen dat de batterij niet leeg loopt in de brievenbus, daarom heb ik er dat papiertje tussen gedaan dat je er uit moet trekken, daarna kan hij branden. 
Met takjes blaadjes en kleine bloemetjes heb ik het kaartje afgemaakt. Lekker rustig gehouden dus. 
De tekst is geschreven met behulp van een letter-malletje. 

Op naar het volgende kaartje. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.